برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صادقی: هدف سایپا کسب نتایج بهتر از فصل گذشته است

منبع
فارس
بروزرسانی
صادقی: هدف سایپا کسب نتایج بهتر از فصل گذشته است

فارس/ سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: با پخته تر شدن جوان‌هاي سايپا و نفرات باکيفيتي که به تيم اضافه شده اند هدف مان کسب نتايج بهتر از فصل قبل است.
ابراهيم صادقي درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال سايپا اظهار داشت: از 26 شهريور تمرينات خود را آغاز کرده و قرار بود امسال اسکلت سايپا را حفظ کنيم. بازيکنان جواني که سال گذشته به آنها فرصت بازي داديم امسال پخته‌تر شدند و انتظار داريم بهتر و با تجربه‌تر بازي کنند. ضمن اينکه قصد داشتيم 6-7 بازيکن هم به تيم اضافه کنيم تا نسبت به قبل نتايج بهتري کسب کنيم.
وي افزود: با اين وجود متأسفانه رقم‌ قرارداد بازيکنان در اين فصل افزايش عجيبي داشت و به همين دليل نتوانستيم برخي نفرات کليدي سايپا مثل آرمان رمضاني، آرمين سهرابيان و خالق شفيعي را حفظ کنيم. ارقام مدنظر اين بازيکنان خيلي بالاتر از مبلغي بود که باشگاه سايپا مي‌توانست پرداخت کند. با تمام اين تفاسير تاکنون بازيکنان خوبي جذب کرده‌ايم.
سرمربي تيم فوتبال سايپا تصريح کرد:‌ تا الان سه بازيکن از ليگ يک و شش بازيکن از ليگ برتر جذب کرده‌ايم. هدف‌مان اين است يکي دو بازيکن ديگر هم به خدمت بگيريم تا با استفاده از آنها در کنار نفرات قبلي‌مان به هدف‌ خود که کسب نتايج بهتر در ليگ بيستم است دست يابيم.
صادقي درباره برنامه اردوهاي سايپا تا شروع رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: يک اردو در کردان مدنظر داريم که البته زمان برگزاري آن تاکنون نهايي و قطعي نشده است. تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم و اميدواريم نتايج سايپا با باتجربه شدن بازيکنان جوان‌مان و نفرات باکيفيتي که به تيم اضافه شده‌اند بهتر شود.
وي با اشاره به صعود پرسپوليس به فينال قهرمانان آسيا  توضيح داد: خوشبختانه اين اتفاق براي پرسپوليس رخ داد و بايد به بازيکنان، کادر فني و عوامل اين تيم تبريک ويژه‌ايي بگويم. صعود پرسپوليس به فينال ليگ قهرمانان آسيا براي کل فوتبال ايران و افرادي که در آن هستند خوشحال‌کننده و اتفاق مثبتي است.

سرمربي تيم فوتبال سايپا درباره زمان‌بندي اعلام شد براي شروع رقابت‌هاي ليگ برتر و آغاز اين رقابت‌ها از تاريخ 10 آبان عنوان کرد:‌ سازمان ليگ مدتي قبل طبق تعاملاتي که با ما داشت اعلام کرد زمان شروع بازي‌ها را بين 3 تا 10 آبان در نظر گرفته‌است. 2-3 روز قبل هم زمان دقيق مسابقات اعلام و قرار شد ليگ بيستم از 10 آبان شروع شود. طبق مکاتبات و صحبت‌هاي شفاهي که با سازمان ليگ و سهيل مهدي داشتيم مي‌دانستيم بايد تيم را براي آغاز مسابقات در همين تاريخ 3 تا 10 آبان آماده کنيم. البته به ما گفته‌اند در هفته آينده قرعه‌کشي مسابقات برگزار مي‌شود تا تيم‌ها نام حريفاني که قرار است از هفته اول تا پايان ليگ به مصاف آنها بروند بدانند.
صادقي درباره فشردگي رقابت‌هاي فصل آينده ليگ برتر با توجه به برگزاري مسابقات مقدماتي جام جهاني، ليگ قهرمانان آسيا و تأثير احتمالي ويروس کرونا روي انجام شدن بازي هاي ليگ گفت:‌ سال گذشته ليگ برتر بسيار سخت بود زيرا فصل با تأخير زيادي شروع شد. در ادامه مسابقات تيم ملي بزرگسالان و اميد را داشتيم و پس از آن هم کرونا وقفه‌اي سه ماهه در برگزاري مسابقات ايجاد کرد.
وي افزود: با توجه به اينکه امسال هم مقدماتي جام جهاني و مراحل پلي‌آف و گروهي ليگ قهرمانان را پيش‌رو داريم، مي‌طلبد سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال برنامه‌ريزي دقيق‌تري انجام دهند تا هم تيم ملي بتواند پرقدرت‌تر در مقدماتي جام جهاني شرکت کند و هم باشگاه‌ها ضربه نبينند. سرمربي تيم ملي هم تغيير کرده و قطعاً دراگان اسکوچيچ براي هماهنگ کردن تيمش اردوهايي مي‌خواهد. بايد برنامه‌ريزي دقيقي صورت بگيرد تا شاهد ليگ خوبي باشيم.
سرمربي سايپا درباره اعتراض برخي مربيان نسبت به نظرخواهي نشدن از آنها براي تدوين برنامه ليگ برتر اظهار داشت:‌ من فقط يک سال در ليگ برتر سرمربي‌گري کرده‌ام و بهتر است در اين موضوع از افرادي که سوابق بيشتري دارند نظرخواهي شود. با اين وجود سال گذشته سازمان ليگ يک برنامه پيشنهادي در اختيار سرمربيان قرار داد تا آنها هم نظرشان را اعلام کنند که امسال چنين برنامه‌اي در اختيار ما قرار نگرفته است. فکر مي‌کنم باشگاه‌ها هم بايد در اين زمينه نظر بدهند.
صادقي اضافه کرد: سازمان ليگ قطعاً‌ نمي‌تواند نظر مثبت تمام باشگاه‌ها را به دست آورد اما بايد جمع‌بندي دقيقي صورت بگيرد تا تيم‌ها کمتر از لحاظ تقويم آسيب بينند. بايد برنامه‌‌ ليگ برتر را با مسابقات مقدماتي جام جهاني، اردوهاي تيم ملي و ليگ قهرمانان تطبيق داد. به شخصه نظر خاصي درباره اينکه مسابقات چه زماني شروع شود ندارم اما بايد برنامه دقيقي تدوين شود.
وي خاطرنشان کرد: فوتبال ما بايد به سمت حرفه‌اي شدن برود. در همين رقابت‌هاي اخير ليگ قهرمانان تيم‌هاي ايراني هر سه روز يکبار بازي کردند و ما هم اکنون بايد به سمتي برويم که بازي‌هاي ليگ هر 4-5 روز يکبار انجام شود البته اين موضوع به فراهم بودن امکانات لازم هم بستگي دارد. همانگونه که شعار حرفه‌اي بودن فوتبال ايران را مي‌دهيم، بايد شرايطي فراهم کنيم که ليگ ايران هم مانند ليگ‌هاي حرفه‌اي هر 4-5 روز يکبار برگزار شود. ما هم در باشگاه‌ها وظيفه داريم بازيکنان را براي چنين امري آماده کنيم. در همه جاي دنيا رقابت‌ها هر 4-5 روز يکبار برگزار مي‌شود و حتي بارها در ليگ برتر انگليس ديده ايم مسابقات را 3 روز يک بار انجام مي دهند.
سرمربي سايپا افزود: سازمان ليگ به ما اعلام کرده اين هفته قرعه‌کشي رقابت‌ها برگزار مي‌شود زيرا همه تيم‌ها دوست دارند با مشخص شدن برنامه و قرعه‌کشي مسابقات تکليف تيم‌شان هرچه سريع‌تر مشخص شود. در اين زمينه هم سازمان ليگ بايد اطلاع رساني دقيق‌تري داشته باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره