برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

رسمی؛ بازگشت ستاره استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رسمی؛ بازگشت ستاره استقلال

ورزش 3/ مدافع کروات استقلال با انتشار يک استوري اينستاگرامي اعلام کرد به زودي براي پوشيدن دوباره پيراهن آبي‌ها به ايران سفر مي‌کند.
استقلال اين روزها با چالش‌هاي مختلفي مواجه است و مسئولان باشگاه در تلاشند تا اين مسائل را حل و فصل کنند و آرامش را به هواداران آبي برگردانند. يکي از نگراني هاي طرفداران استقلال طي روزهاي گذشته به ماجراي ماندن يا رفتن هرويه ميليچ ستاره کروات آبي ها برمي‌گردد.
ميليچ بعد از پايان رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا و حذف استقلال ديگر به ايران نيامد و مستقيما دوحه را به مقصد زاگرب ترک کرد. او بعد از چند روز مرخصي و در حالي که همه انتظار داشتند به قراردادش با استقلال براي ليگ بيستم هم پايبند باشد اما در يک اقدام عجيب قرارداد خود را فسخ کرد!
ميليچ در قراردادش بندي وجود داشت که اگر مطالباتش را دريافت نکند مي‌تواند قراردادش را به طور خودکار و يکطرفه فسخ کند و او بعد از چندين بار که از مديرعامل پيشين و برکنار شده باشگاه وعده هاي مختلف شنيد و هيچ کدام هم عملي نشد، تصميم گرفت قراردادش را فسخ کند.مديربرنامه هاي اين بازيکن کروات هم تصوير فسخ قرارداد را به طور رسمي براي باشگاه استقلال ايميل کرد.


با ارسال ايميل فسخ قرارداد ميليچ به باشگاه مديران باشگاه و به خصوص احمد مددي سرپرست مديرعاملي استقلال و مهدي عبديان عضو هيات مديره تلاش هاي زيادي براي بازگرداندن ميليچ انجام دادند. در اين بين عبديان به عنوان مامور مستقيم مذاکره با ميليچ رايزني هاي زيادي را با اين ستاره کروات انجام داد تا او به ايران برگردد و کارش را با آبي ها از سر بگيرد.
حالا با وجود نگراني هايي که درباره وضعيت ميليچ وجود داشت و گفته مي‌شد اين بازيکن تصميمش را براي جدايي گرفته اما او امشب يک استوري در اينستاگرامش قرار داد که نشان مي‌دهد تمايل به ماندن دارد.
ميليچ با انتشار عکسي از خودش با پيراهن استقلال و قرار دادن 4 قلب آبي زير آن از علاقه اش به استقلال و ماندن در اين تيم گفت. او همچنين پرچم ايران را بالاي عکس خودش قرار داده و با فلشي که زير آن عبارت SOON نمايش داده شده، اعلام کرده به زودي به کشور ما برمي‌گردد.
به نظر مي‌رسد مذاکرات ميليچ با استقلالي ها خوب پيش رفته است. اتفاقي که هواداران استقلال را اميدوار مي‌کند به منشن کردن مهدي عبديان عضو هيات مديره و کاظم قيم مديرروابط بين الملل استقلال توسط ميليچ برمي‌گردد که ظاهرا اين دو مدير آبي ها توانسته اند ستاره کروات را راضي به بازگشت کنند.
امروز احمد مددي سرپرست مديرعاملي استقلال هم درباره ميليچ اميدوارانه صحبت کرده و گفته بود که باشگاه در انتظار دريافت نامه منتفي شدن فسخ قرارداد توسط اين بازيکن است  که انگار ميليچ راضي به اين کار شده است.
حالا با اين روند همه طرفداران استقلال اميدوار شده اند تا ميليچ هرچه سريع‌تر به ايران برگردد و کارش را با آبي ها براي ليگ بيستم از سر بگيرد. اتفاقي که مي‌تواند در جناح چپ استقلال عايدي خوبي داشته باشد و شرايط مطلوبي را براي اين تيم رقم بزند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره