برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ما تیمی متفاوت هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ما تیمی متفاوت هستیم

ورزش 3/ اوله گونار سولسشر، سرمربي منچستريونايتد اميدوار است بازيکنان مصدوم زودتر شرايط بازي کردن پيدا کنند.
 در همان ماه هاي ابتدايي حضور اوله گونار سولسشرروي نيمکت يونايتد بود که اين تيم در ديداري دراماتيک شکست 0-2 خانگي برابر پاري سن ژرمن را جبران کرده و با برتري 1-3 در پاريس راهي دور بعد شد. حالا و در آستانه تقابل فردا شب دو تيم، اوله گونار سولسشر اين ديدار مربوط به گذشته بوده و شرايط دو تيم تغيير کرده است.


اوله گونار سولسشر گفت: "ما چند بازيکنان را در اختيار نداريم و جسي لينگارد و اريک بايي با ما به پاريس سفر نکرده اند. اميدواريم بازيکنان مصوم يونايتد مدت زيادي از ميادين دور نباشند. ادينسون کاواني به چند روز تمرين بيشتر نياز دارد تا بتوان به قرار دادن او در ترکيب فکر کرد.
اميدوارم هري مگواير، اريک بايي و ميسون گرينوود هم زود قادر به بازگشت باشند، اما در اين مورد مطمئن نيستم. برونو فرناندز عملکرد خوبي در ترکيب يونايتد داشته و آمار نشان مي دهد تاثيرگذاري زيادي داشته است. اميدوارم هري مگواير در بازي بعدي قادر به همراهي منچستريونايتد باشد. اما کاپيتان ما در بازي فردا شب در حال حاضر کنار من نشسته و برونو فرناندز فردا شب بازوبند يونايتد را بر بازو خواهد بست.

من تصور مي کنم ادينسون کاواني براي تطبيق يافتن با شرايط تيم جديدش به زمان نياز خواهد داشت. اما ادويون ايگالو نيز بارها عملکرد خوبي در ترکيب منچستريونايتد داشته و هنوز هم بازيکن مهمي براي ما به شمار مي آيد.
البته که پيروزي 3-1 در سال 2019 براي ما بخشي از تاريخ و مربوط به در گذشته است. اما اين نتيجه هيچ تاثيري در اين بازي ندارد. ما تيمي متفاوت هستيم، آنها نيز فرق کرده اند و اين يک مرحله متفاوت از ليگ قهرمانان است. همه مي خواهند در ليگ قهرمانان حضور داشته باشند و ما با فيناليست فصل قبل همگروه هستيم. لايپزيش نيز به نيمه نهايي بود و ما به رافائل در لباس باشاک شهير نيز خوشآمد مي گوييم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره