برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام اینستاگرامی لوئیس سوارز برای بیماران سرطانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیام اینستاگرامی لوئیس سوارز برای بیماران سرطانی

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: سوارز اخيرا سکوتش را پس از انتقال از بارسلونا به اتلتيکو مادريد شکسته بود و گفته بود رفتاري که در روز هاي آخر با او در بارسلونا شد، باعث شده که او اشک بريزد. اکنون لوئيس سوارز به روند خوب خود در لاليگا در اتلتيکو مادريد هم همچنان ادامه مي‌دهد. او به تازگي در صفحه شخصي خود در اينستاگرام پيامي حمايتي را براي بيماران مبتلا به سرطان منتشر کرده است.
سوارز در فصل 2015/16 آقاي گل لاليگا شده بود و توانسته بود کفش طلاي اروپا را ثبت کند. سوارز از تابستان 2014 که به بارسلونا آمد تا تابستان 2020 که آبي و اناري‌ها را ترک کرد، توانست در اين مدت 283 بازي 193 گل به ثمر برساند. 193 گل سوارز در تمامي رقابت‌ها بود. او اکنون در لاليگا به رکورد 150 گل رسيده است. او اخيرا درباره پيوستن به اتلتيکو مادريد گفته بود:"وقتي اتلتيکو خواهان جذب من شد حتي يک ثانيه را هدر ندادم. مشخصا بايد به چيزهاي متفاوتي عادت کنم اما احساس خوشحالي دارم."
سوارز به مناسبت روز جهاني سرطان پستان با انتشار اين عکس در صفحه شخصي‌اش در اينستاگرام نوشت:"روز جهاني مبارزه با سرطان پستان. آرزوي قدرتي زياد براي همه کساني که هر روز مي جنگند!"

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره