برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکاوی ماجرای رسول پناه و علیپور

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
واکاوی ماجرای رسول پناه و علیپور

آخرين خبر/ ديشب يک فايل صوتي از رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپوليس منتشر شد که رسول پناه آن را تکذيب نکرد اما گفت که صدايش تقطيع شده ولي محتواي فايل صوتي را تکذيب کرد!
به گزارش فوتبالي، يکي از مواردي که مهدي رسول پناه در اين فايل صوتي به آن اشاره کرد مربوط به علي عليپور مهاجم سابق قرمزها است که در حال حاضر در تيم مارتيمو پرتغال عضويت دارد. رسول پناه در اين فايل صوتي مدعي شده است "زماني که علي عليپور براي مذاکره با مديران پرسپوليس به ساختمان اين باشگاه رفته بود به او پيشنهاد مالي بالايي داده است. رسول پناه در اين فايل صوتي مي گويد: "من به عليپور پيشنهاد پول زيادي دادم. خودمان در اتاق بوديم اما قبول نکرد."
اين ادعاي رسول پناه در حالي مطرح مي شود که علي عليپور زماني که براي مذاکره با مديران پرسپوليس به ساختمان اين باشگاه رفت با رغبتي عضو هيات مديره مذاکره کرد و گفته مي شود که گفت و گويي با رسول پناه نداشته است، عليپور همان زمان و پس از اينکه براي دومين بار به باشگاه مراجعه کرد پس از خروج از ساختمان اين باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد:" از حسن نيت باشگاه پرسپوليس و صداقتي که در مذاکرات داشتند تشکر مي کنم." صحبت هايي که نشان مي داد احتمالا پيشنهاد ارائه شده باشگاه به وي چندان هم مبلغ بالايي نبوده که رسول پناه در اين فايل صوتي ادعا مي کند. البته روايت ديگري هم هست که مي گويد رسول پناه در خلال مذاکره رغبتي با عليپور تنها يک بار وارد اتاق مذاکره شده و سلام و احوالپرسي کرده است و چيز خاصي هم به عليپور نگفته است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره