برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرواز دوباره میلان با مرد یخی

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
پرواز دوباره میلان با مرد یخی

خبرآنلاين/ تيم آث ميلان اين روزها شرايط بسيار مطلوبي دارد و در صدر جدول رقابت‌هاي سري‌آ قرار گرفته است.

 رقابت‌هاي فصل جديد سري‌آ ايتاليا چند هفته‌اي است که آغاز شده و نکته مهم در اين فصل از رقابت‌ها نتايج خوب قرمز و مشکي‌هاي شهر ميلان بوده که نويد بازگشت اين تيم به دوران اوج را مي‌دهد. در سال‌هاي اخير آث ميلان تغييرت بسياري را روي نيمکت مربيگري و صندلي مديريت خود ديده ولي نتيجه تمام اين رفت و آمدها چندان جالب نبوده اما اکنون ميلاني‌ها با استفانو پيولي در حال اوج‌گيري دوباره هستند؛ روندي که از فصل گذشته و زمان شروع دوباره مسابقات فوتبال پس از شيوع ويروس کرونا آغاز شده بود و در اين فصل هم ادامه دارد. شاگردان استفانو پيولي با برتري در بازي ابتداي هفته مقابل اينتر، حالا بيش از 20 بازي است که طعم شکست را نچشيده‌اند. نتايج درخشان ميلان در مقطع پاياني فصل گذشته باعث شد مديران اين تيم پيولي را روي نيمکت روسونري نگه دارند و حضور رالف رانگنيک منتفي شود.
بدون ترديد نقش اول موفقيت‌هاي اخير آث ميلان، ستاره سوئدي اين تيم يعني زلاتان ابراهيموويچ است که با عمکلرد خيره‌کننده خود در 39 سالگي باعث شده آسمان شهر ميلان بار ديگر آفتابي شود و هواداران ميلان پس از سال‌ها بار ديگر به تيمشان اميدوار شوند. زلاتان از زمان بازگشت به ميلان در ژانويه 2020 در 24 بازي موفق به زدن 16 گل شده که براي او در آستامه چهل سالگي آماري درخشان است و انگار بنجامين باتن دنياي فوتبال قصد تمام شدن ندارد.
با اين حال زلاتان تنها ستاره ميلان نيست و ديگر نفرات اين تيم هم در اوج آمادگي به سر مي‌برند و با عملکرد خود باعث شده‌اند ميلان در کنار استون ويلا انگليس تبديل به تنها تيم‌هاي پنج ليگ معتبر اروپايي شوند که تا اين هفته 100% امتيازات ممکن را کسب کرده‌اند.
ترکيب اين فصل ميلان يکي از بهترين ترکيب‌هاي سال‌هاي اخير اين تيم است و همين موضوع در موفقيت و اوج‌گيري آن‌ها نقشي مهم داشته است. درون دروازه جانلوييجي دوناروما، جانشين بوفون در تيم ملي ايتاليا قرار دارد که در سال‌هاي اخير با وجود پيشنهادات مختلف به تيمش وفادار مانده و با درخشش خود دروازه ميلان را تبديل به محلي امن کرده است. در خط دفاع تئو هرناندز، کالبريا و زوج رومانيولي – کيائر عملکردي درخشان داشته‌اند. خط مياني تيم استفانو پيولي با خريد ساندرو تونالي که يوونتوس و اينتر هم او را مي‌خواستند و همچنين حضور نفراتي چون اسماعيل بن‌ناصر، فرانک کسيه و هاکان کالهانوغلو شرايط مطلوبي دارد و در خط حمله هم براهيم دياز، آنته ربيچ و رافائل ليائو جوان به رهبري زلاتان ابراهيموويچ با عملکرد درخشان خود ميلان را دوباره تبديل به تيمي قدرتمند کرده‌اند.
حال بايد ديد درخشش شاگردان پيولي تا چه زماني ادامه خواهد داشت ولي قطعا اگر اين تيم بتواند فرم فعلي خود را حفظ کند، يوونتوس و ديگر مدعيان قهرماني سري‌آ کار سختي براي رقابت با روسونري خواهند داشت؛ تيمي که انگار پس از سال‌ها بار ديگر بهار را به هوادارانش هديه مي‌دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره