برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رسول‌پناه استعفا داد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رسول‌پناه استعفا داد

ايسنا/ سرپرست باشگاه پرسپوليس از سمت خود کناره‌گيري کرد.
مهدي رسول‌پناه پس از ايجاد حواشي عجيب و انتشار فايل‌هاي صوتي و ويدئويي، از سمت خود استعفا داد.
مهدي رسول‌پناه در گفت‌وگو با ايسنا اين خبر را تاييد کرد.
او همچنين متني براي استعفاي خود بدين شرح منتشر کرده است:
«مردم شريف ايران
هواداران عزيز پرسپوليس

خدمت در مقام سرپرستي باشگاه پرسپوليس افتخاري بود که نصيب من شد و در همه زمان حضور در اين سمت تلاش کردم عليرغم همه سختي‌ها، تحديدها و تهديدها، باري از روي دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتي اين باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بويژه پرداخت مطالبات برانکو و دستيارانش که مهمترين دغدغه هواداران بود و در پايان فصل گذشته براي اولين‌بار بيش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازيکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپوليس را به خصوصي‌سازي برسانم.
امروز و پس از حاشيه‌هاي ايجادشده و براي اينکه پرسپوليس محبوبم دچار مشکل نشود، بار ديگر استعفاي خود را اعلام مي‌دارم و از اين پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداري در کنار تيمم خواهم بود.
لازم مي‌دانم از سوءتفاهمات ايجاد شده براي مردم شريف و اصيل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهي کنم؛ از کادر فني و بازيکنان پرسپوليس براي همه تلاش‌هاي‌شان تشکر و اگر باعث آزردگي آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهي‌شان تشکر کنم و از آنها بخواهم براي کسب قهرماني آسيا اتحاد و همدلي خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.
همچنين از وزير محترم ورزش و جوانان، اعضاي محترم هيأت مديره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمايت‌ها و کمک‌هاي‌شان، صميمانه سپاسگزارم.
مهدي رسول‌پناه
دوم آبان ۱۳۹۹»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره