برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام احساسی نیمار برای مادر تنها فرزندش

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیام احساسی نیمار برای مادر تنها فرزندش

آخرين خبر/ زندگي عاشقانه نيمار هميشه سوژه اي براي رسانه ها بوده است. ستاره برزيلي پاريسن ژرمن در سالهاي اخير با زنان مختلفي رابطه داشته که برخي شناخته شده تر از ديگران بوده اند. اما به نظر مي رسد که نيمار همچنان بخشي از قلبش را در اختيار يکي از نامزدهاي سابقش قرار داده است.
به گزارش فوتبالي، کارولينا دانتاس يکي از اولين نامزدهاي نيمار در دوران نوجواني وي بود. آنها زماني با هم آشنا شدند که بازيکن برزيلي فقط هفده سال سن داشت. اين زوج بعد از آن صاحب تنها فرزند بازيکن برزيلي يعني داوي لاکا شدند. هر چند که رابطه آنها زياد طول نکشيد اما نيمار هميشه رابطه خوبي با مادر تنها فرزندش داشته و براي او پيام هاي مختلفي مي فرستد.
نيمار به بهانه تولد کارول در اينستاگرام به وي تبريک گفت و نوشت:" امروز يکي از خاص ترين روزهاي زندگي من است، روز تولد کارول. مادر سوپرقهرمان فرزند مشترکمان. چقدر خوش شانس هستيم که داوي لوکا را داريم. کارول شخصيتي دارد که هرگز قايم نمي شود. در هر مسئله اي خودش را دخيل مي کند و به قول داوي هميشه در زرق و برق زندگي مي کند. اما هر کسي او را مي شناسد، خيلي دوستش دارد. به خاطر روز تولدت به تو  تبريک مي گويم، لايق زيباترين اتفاقات دنيا هستي، از تمام کارهايي که براي پسرم و من کرده اي از تو متشکرم. ممنون. امروز متعلق به توست اما خوشحاليم که تو هم بخشي از زندگي ما هستي."
پيام نيمار بيش از دو ميليون و نيم لايک خورده است. کارول در حال حاضر با مرد ديگري به نام وينيسيوس ازدواج کرده که البته نيمار با او هم رابطه بسيار خوبي دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره