logo

دلیل کم بازی کردن طارمی مقابل منچسترسیتی چه بود؟

منبع
مهر
بروزرسانی
دلیل کم بازی کردن طارمی مقابل منچسترسیتی چه بود؟

مهر/ سرمربي تيم فوتبال پورتو دليل کم بازي دادن به مهدي طارمي در بازي با منچسترسيتي و همچنين اين فصل از مسابقات ليگ پرتغال را توضيح داد.

«سرجيو کونسيسائو» سرمربي تيم فوتبال پورتو در تازه‌ترين اظهارات خود، صحبت‌هايي را بر زبان آورد که حسابي در فوتبال پرتغال سر و صداي زيادي به پا کرده است.
وي که در نشست خبري پيش از بازي با تيم ژيل ويسنته در ليگ پرتغال با خبرنگاران صحبت مي‌کرد، درباره کم بازي دادن به مهدي طارمي و استفاده از مارگا در خط حمله که شکست مقابل منچسترسيتي را در پي داشت، گفت: طارمي يک بازيکن عالي است و در يک سوم آخر حرکات خوبي دارد. او ۱۲ روز در تيم ملي ايران بود و ۱۵ روز اين بازيکن را در اختيار نداشتم.
وي سپس به اضافه شدن ديرهنگام طارمي به تمرينات پورتو در اين فصل اشاره کرد و افزود: طارمي مانند ديگران اينجا کار مي‌کند. يک نفر از من پرسيد که چرا طارمي بعد از توني مارتينز وارد زمين مي‌شود. اين طبيعي است. او ۱۵ روز با ما کار کرد. مارتينز کيفيت خودش را دارد. اين بازيکن حتي گل‌هايي هم به ثمر رساند. من طارمي را در روز آخر در اختيار داشتم.
سرمربي پورتو به کساني که از تيمش بدون اطلاع انتقاد مي‌کنند، حمله کرد و گفت: برخي‌ها مثل طوطي هستند که نمي‌دانند چه خبر است در حالي که ما هر روز اينجا در کنار بازيکنان هستيم و وضعيتشان را مي‌دانيم.
کونسيسائو همچنين به خبرنگاران تاکيد کرد که هيچکس به اندازه او دوست ندارد تيمش برنده باشد و تصميماتي مي‌گيرد که به صلاح تيمش است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره