برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عذرخواهی بالوتلی پس از شوخی با موضوع آزار جنسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
عذرخواهی بالوتلی پس از شوخی با موضوع آزار جنسی

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: ماريو بالوتلي به پادشاه جنجال در فوتبال دنيا تبديل شده است. ستاره ايتاليايي در دوران فوتبال خود حاشيه هاي زيادي داشته و حالا يک مورد جديد را هم به اين ليست اضافه کرد هاست.
بازيکن سابق برشا مجبور شد که در صفحه اينستاگرام خود عذرخواهي کند چرا که در زماني که ديروز در مسابقه ايتاليايي "داداش بزرگه" حضور پيدا کرد، شوخي ناخوشايندي انجام داد. بالوتلي به خاطر حضور برادرش "انوک" به عنوان شرکت کننده در اين مسابقه ، به عنوان مدعو براي مصاحبه به آن جا رفت اما يکي از جملاتش با واکنش تندي در شبکه هاي اجتماعي همراه شده است.  بالوتلي در سال 2017 و در زمان حضورش در نيس به آزار جنسي يک نوجوان متهم شده بود اما در نهايت دادگاه اين پرونده را بست چرا که هيچ مدرکي عليه مهاجم ايتاليايي پيدا نشد. بعد از آن مشاوران حقوقي بالوتلي تصميم گرفتند که ضدحمله بزنند و از فردي که مدعي آزار جنسي ماريو به او شده بود، شکايت کنند. 
بالوتلي به خاطر شوخي کردن با ماجراي آزار جنسي در برنامه تلويزيوني به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در نهايت اين مهاجم که در حال حاضر بدون تيم است، در پيامي در صفحه اينستاگرامش نوشت:" اگر کسي ناراحت شده، عذرخواهي مي کنم. بهتر است که دست از اين رفتار فمينيستي  خود برداريد. بهتر است که روابط بين افراد را بدانيد و بعد از آن قضاوت کنيد. من دو مادر (يک مادر بيولوژيکي و يک مادر خوانده)، سه خواهر و يک دختر دارم که زنان مهمي در زندگي من هستند. از شايعه سازي در مورد چيزي که در موردش اطلاعي نداريد، دست برداريد. همه شما را دوست دارم. شب خوش."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره