برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش جالب مدافع آرسنال به مصدومیت فن‌دایک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ داويد لوئيز، مدافع برزيلي آرسنال درباره مصدوميت طولاني مدت ويرژيل فن دايک صحبت کرد.
در دقايق ابتدايي دربي مرسي سايد بود که در يک کش و قوس درون محوطه جريمه اورتون برخورد سفت و سختي بين جردن پيکفورد و ويرژيل فن دايک به وجود آمد؛ اتفاقي که باعث شد مدافع هلندي ليورپول بعد از احساس درد فراوان زمين مسابقه را ترک کند.
در روزهاي گذشته مشخص شد که يکي از بهترين مدافعان دنيا و مهره کليدي تيم يورگن کلوپ با مصدوميت از ناحيه رباط صليبي مواجه شده و بايد چند ماه به دور از ميادين باشد؛ موضوعي که باعث شده جردن پيکفورد دروازه بان انگليسي اورتون با انتقادات فراواني بابت حرکت خشن خود روبرو شود.
 
حالا و در همين ارتباط داويد لوئيز، مدافع برزيلي آرسنال واکنش جالبي به مصدوميت فن دايک نشان داده و مي‌گويد: " به عقيده من فوتبال يک ورزش کاملا درگيرانه و سفت و سخت است. فوتبال هميشه اين گونه بوده و چيزي تغيير نخواهد کرد. از طرفي هنگامي که يک بازيکن از برخورد با بازيکن ديگر نيت بدي داشته باشد، شما مي توانيد اين موضوع را پس از مشاهده يک صحنه به راحتي متوجه شويد.
با اين وجود اين بخشي از حرفه ما محسوب مي‌شود و گاهي ممکن است بدشانسي باعث مصدوميت خودمان يا بازيکن ديگر شود. در اين گونه مواقع شما بايد فروتني خود را حفظ کنيد و از طرف مقابل معذرت خواهي کنيد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره