برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دوای درد پرسپولیس

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
دوای درد پرسپولیس

خبر ورزشي/ پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: مهدي رسول‌پناه را من دو، سه مرتبه بيشتر نديدم اما تجربه مديريت در فوتبال را نداشت. فوتبال هم مثل هر عرصه ديگري مديرخودش را مي‌طلبد.
مهدي رسول پناه از سرپرستي باشگاه پرسپوليس استعفا داد و حالا گمانه‌زني‌ها براي پيدا کردن نفر بعدي آغاز شده است. هرکدام از کارشناسان، هواداران و به ويژه پيشکسوتان نفرات مد نظرخود را معرفي مي کنند. يکي از اين پيشکسوتان حميد استيلي است که نظرات جالبي در اين خصوص دارد:
شما روي خط تلفني برنامه شبکه خبر رفته و مدعي شديد بهترين گزينه براي مديريت پرسپوليس دکترمحمد دادکان است. توضيحي مي دهيد؟
من اين حرف را به خاطر رفاقت نزدم بلکه معتقدم دواي درد پرسپوليس دکترمحمد دادکان است. پرسپوليس درحال حاضر يک مديربا تجربه و مقتدر مي‌خواهد.
چرا؟
مهدي رسول‌پناه را من دو، سه مرتبه بيشتر نديدم اما تجربه مديريت در فوتبال را نداشت. فوتبال هم مثل هر عرصه ديگري مدير خودش را مي طلبد. کسي که زبان فوتبالي‌ها را بهتر بداند و اگر دکتر دادکان قبول کند مديرعامل پرسپوليس شود از هر جهت به نفع اين تيم است.

يعني ممکن است قبول نکند؟!
من تلفني با ايشان صحبت کردم. دکتر دادکان ازبرخي برخوردهاي مسئولان دلخوراست که مربوط به ادوار گذشته بود. مگر ما چند مدير ورزشي و تحصيلکرده در سطح دکتر دادکان داريم؟ کسي که هم بازيکن پرسپوليس و تيم ملي بوده و هم استاد دانشگاه بوده است. مدارج تحصيلي را طي کرده و به بهترين شکل ممکن فدراسيون فوتبال را اداره کرده است. بايد به هرقيمت او را راضي کنند که جلو بيايد و به پرسپوليس دراين شرايط کمک کند.
شما صحبت‌هايي هم در تلويزيون درخصوص آپشن‌هاي عجيب و غريب بازيکنان پرسپوليس داشتيد؟
بله، متأسفانه مديران غيرفوتبالي بلايي بر سر فوتبال آورده اند که نمي‌دانيم چه بگوييم. وظيفه يک دروازه‌بان گل نخوردن است اما در قرارداد گلر مي‌آورند هربازي که گل نخورد و کلين شيت کند a تومان اضافي بگيرد. همينطور مهاجم بايد گل بزند و اين وظيفه ذاتي‌اش است. چرا دوباره آپشن مي‌گذارند بابت هر گلي که بزند b تومان اضافي بگيرد؟!
حالا شنيده مي‌شود همين مديراني که آپشن‌هاي عجيب و غريب را به فوتبال و پرسپوليس آورده‌اند در فضاي مجازي دوباره اسم خودشان را مطرح کرده اند؟
متأسفانه همين طوراست اما هواداران بايد هوشيارباشند. فضاي مجازي جاي مناسبي براي انتخاب مديرعامل باشگاه بزرگ پرسپوليس نيست. پرسپوليس مديربزرگ و کارآمد مي خواهد نه کساني که درفضاي مجازي براي خود تبليغ مي کنند.
با اين وضعيت فکرمي کنيد پرسپوليس مي‌تواند در فينال ليگ قهرمانان آسيا موفق باشد؟
چرا که نه؟ من از همه پرسپوليسي ها دعوت مي‌کنم تا پايان فينال ليگ قهرمانان آسيا آرامش‌پيشه کنند. از همه مي‌خواهم فداکاري کنند و اگر۱۰ درصد ازخودگذشتگي داخل زمين را بچه‌ها و اعضاي تيم بيرون زمين داشته باشند همه چيز اتوماتيک‌وار حل خواهد شد. اگر گذشت و فداکاري وجود داشته باشد انشالله مي‌توانيم قهرماني ليگ قهرمانان آسيا را هم جشن بگيريم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره