برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیرلو: رونالدو در سمت چپ بازی خواهد کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیرلو: رونالدو در سمت چپ بازی خواهد کرد

ورزش 3/ آندره‌آ پيرلو سرمربي يوونتوس بعد از تساوي 1-1 اين تيم مقابل هلاس ورونا از برنامه هاي خود در مورد کريستيانو رونالدو صحبت کرد.
يوونتوس در خانه خود مقابل هلاس ورونا با نتيجه 1-1 متوقف شد تا يک نتيجه ضعيف ديگر براي اين تيم بدست بيايد. با توجه به مصدوميت لئوناردو بونوچي در اين بازي، آندره‌آ پيرلو سرمربي يوونتوس در پايان بازي از برنامه هايش براي کريستيانو رونالدو در زمان بازگشت او خبر داد و گفت قصد دارد از رونالدو در سمت چپ خط حمله يووه استفاده کند.
يوونتوس بعد از پيروزي در بازي اول فصل مقابل سامپدوريا سه تساوي در مقابل رم، کروتونه و هلاس ورونا بدست آورده و در مقابل ناپولي هم به دليل عدم حضور رقيب در ميدان يک پيروزي به نامش ثبت شده است. رونالدو که در زمان حضور در تيم ملي پرتغال با پاسخ مثبت تست کرونا روبرو شده از آن زمان به بعد در ترکيب يووه حاضر نشده.
پيرلو در پايان بازي يوونتوس مقابل هلاس ورونا گفت: " ما قصد داريم از رونالدو به همراه ديبالا و آلوارو موراتا به عنوان سه مهاجم استفاده کنيم و رونالدو را به عنوان مهاجم چپ کلاسيک به کار بگيريم".
سرمربي يووه درباره مصدوميت بونوچي هم گفت: " او جريان بازي ما با ديناموکيف هم کمي مشکل داشت. بايد وضعيت او را بررسي کنيم".

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره