برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زمان مشخص می‌کند چه کسانی بابت رفتن از پرسپولیس ضرر می‌کنند!

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زمان مشخص می‌کند چه کسانی بابت رفتن از پرسپولیس ضرر می‌کنند!

ايرنا/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين بازيکنان  هستند که از جدايي از پرسپوليس ضرر مي‌کنند نه تيم؛ جداشدگان حسرت موفقيت‌هاي اين تيم را خواهند خورد.

فرشاد پيوس روز در مورد حواشي اخير پرسپوليس، جدايي رسول پناه و تعدادي از بازيکنان گفت‌وگويي را انجام داد که خواندن ديدگاه هاي اين مهاجم قديمي خالي از لطف نيست.
 * فصل سختي پيش روي تيم است و پرسپوليس در اين شرايط نبايد دغدغه جزيي‌ترين مسائل را داشته باشد، اما متاسفانه شرايطي را به وجود آوردند که بايد نگران برخي مسايل و حتي جدايي بازيکنان تحت قرارداد باشيم. اميدوارم مشکلات حل شود تا پرسپوليس بهترين تدارک را براي فصل جديد داشته باشد.
* کاري به رسول پناه ندارم اما انتظار ما از مدير بعدي اين است که بهترين پشتيباني را از تيم داشته باشد و آرامش پرسپوليس را حفظ کند. براي تيمي که فيناليست آسيا است خوب نيست که چنين مشکلات پيش پا افتاده‌اي داشته باشد. با اين حال اميدوارم براي يکبار هم که شده تغييرات به نفع باشگاه باشد.
* سرنوشت بازيکن از جمله شجاع خليل زاده به خودش بستگي دارد اما سوال من اين است که چرا بازيکني که تحت قرارداد پرسپوليس است توانسته قراردادش را فسخ کند. باشگاه اگر به تعهداتش در قبال بازيکن عمل مي‌کرد چنين مسائلي را شاهد نبوديم. در مورد محمد نادري هم نمي‌توانم صحبت کنم اما زمان مشخص مي‌کند که چه کسي ضرر کرده است.
* پرسپوليس همان تيمي بود که با ۱۱ بازيکن به فينال آسيا رفت. به طور حتم اين بازيکنان  هستند که از جدايي از پرسپوليس ضرر مي‌کنند نه تيم. پرسپوليس هنوز هم مهره‌هاي قابلي دارد که با آنها مي‌توانيم به موفقيت تيم اميد داشته باشيم. پرسپوليس امسال هم در ليگ قهرمان خواهد شد و هم در آسيا. به طور حتم جدا شده‌ها حسرت موفقيت پرسپوليس را خواهند خورد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره