برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جنجال جدید درباره قضاوت ال‌کلاسیکو با انتشار فایل صوتی مکالمات داوران

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جنجال جدید درباره قضاوت ال‌کلاسیکو با انتشار فایل صوتی مکالمات داوران

تسنيم/ با انتشار مکالمه ميان داور ال‌کلاسيکو و يکي از کمک‌هايش در يکي از دو صحنه برحث‌برانگيز بازي، جنجال‌ها درباره قضاوت اين بازي ادامه پيدا کرد.

ظاهراً داستان جنجالي قضاوت ال‌کلاسيکوي شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ که با پيروزي 3 بر يک رئال مادريد خاتمه يافت پايان ندارد، چرا که هر روز حاشيه‌‌اي جديد درباره آن شکل مي‌گيرد. پس از شکايت باشگاه بارسلونا از خوان مارتينس مونوئرا داور مسابقه به دليل دو تشخيص بحث برانگيز او - تکل کاسميرو روي پاي ليونل مسي در محوطه جريمه رئال مادريد در نيمه اول و اعلام پنالتي به سود رئال مادريد به خاطر کشمکش سرخيو راموس و کلمن لنگله در محوطه جريمه بارسلونا در نيمه دوم - اکنون دليلي ديگر براي خشمگين‌تر شدن بارسايي‌ها از قضاوت مونوئرا به وجود آمده است.
مونوئرا که براي تشخيص تکل کاسميرو روي پاي مسي لزومي براي استفاده از نمايشگر VAR‌ مستقر در کنار زمين نمي‌ديد، در صحنه جنجالي پنالتي رئال مادريد فوراً به کنار زمين رفت و خيلي هم طول نکشيد که پنالتي اعلام کرد. اکنون نشريه اسپورت اسپانيا نوشته است که در مکالمه صوتي ميان داور و کمک او در صحنه برخورد لنگله و راموس، کمک‌داور به ‌مونوئرا مي‌گويد که خطايي رخ نداده اما او به بي‌اعتنا به تشخيص کمک خود پنالتي اعلام مي‌کند. به همين دليل اکنون باشگاه بارسلونا خواهان دريافت صوتي مکالمات ميان داوران داخل زمين و اتاق VAR‌ شده است.
طبق منابع نزديک به باشگاه بارسلونا مسئولان اين باشگاه مطمئن هستند که تمام ضرباتي که آبي‌و‌اناري‌ها از سوي داوران دريافت کرده‌اند، توطئه‌اي عليه بارسا به فرماندهي ولاسکو کاربايو رئيس کميته داور فوتبال اسپانيا است، کسي که در دوران قضاوتش هم خاطرات چندان خوبي براي کاتالان‌ها نساخت.
نشريه اسپورت کاتالونيا اما تنها رسانه‌اي نبوده که از جزئيات مکالمه ميان داوران ال‌کلاسيکو پرده برداشته است. برنامه ورزشي 'Que thi jugues' در شبکه راديويي کادناسر اسپانيا نيز نه تنها ادعاي اسپورت را تأييد کرده، بلکه اعلام کرد که کمک داور در صحنه برخورد راموس و لنگله به مونوئرا مي‌گويد که «خطاي راموس. راموس خطار کرد. راموس ابتدا پيراهن بازيکن حريف را کشيد».


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره