برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فنایی دروازه‌بانی را برای حامد لک سخت‌ کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فنایی دروازه‌بانی را برای حامد لک سخت‌ کرد

ورزش 3/ حامد لک بعد از نمايش درخشاني که در ليگ قهرمانان آسيا از خود به جا گذاشته، اکنون اميدوار است در فصل جديد انتظارات را کاملا برآورده سازد.
وقتي در ابتداي نقل و انتقالات صحبت از جذب گلر درون دروازه سرخ‌ها بود، در نهايت اين حامد لک بود که توانست از ميان گزينه‌هاي مطرح موفق به عقد قرارداد شود.
لک اما در همان ابتداي کار با موفقيت چشمگير در ليگ قهرمانان با پيراهن پرسپوليس در مراحل گروهي و حذفي، در نهايت کار خود را در نيمه نهايي با مهار يکي از پنالتي‌ها به سرانجام رساند تا تيمش به فينال اين رقابت‌ها نيز راه يابد. گلر خوش قد و قامت سرخ‌ها اکنون اميدوار است با تداوم شرايط کيفي که در آسيا از خود به جا گذاشته، در فصل پيش رو نيز نمايش موفقي از خود به جا بگذارد، اين روزها تحت فشار شديد تمرينات داوود فنايي قرار گرفته است.
مربي دروازه‌بانان پرسپوليس در تمرين امروز اين تيم آيتم جالب توجهي براي اين گلر در نظر گرفته بود و او را با توپ تنيس به چالش کشيد. توپ‌هايي با سايز خيلي کوچکتر از توپ فوتبال که شرايط تمريني را کاملا سخت مي‌کند و او را به چالش براي مهار آنها کشيد. حامد لک اما اميدوار است با توجه به فشار بالاي تمرينات و انتظاري که از او بعد از جدايي بيرانوند مي‌رود، در فصل جديد نيز موفق شود عملکرد خوبي از خود به جا بگذارد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره