برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

مدیریت در پرسپولیس کار یک نفر نیست، باید کارگروه تشکیل شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مدیریت در پرسپولیس کار یک نفر نیست، باید کارگروه تشکیل شود

تسنيم/ کارشناس فوتبال ايران گفت: يک مدير هر چقدر هم که در کارش موفق باشد و خوب عمل کند نمي‌تواند به تنهايي در باشگاه پرسپوليس مديريت کند.
بيژن ذوالفقارنسب در مورد شرايط نابسامان باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: مديرعاملي که قرار است براي باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپوليس انتخاب شود بايد حتما چند خصوصيت داشته باشد. بايد جزو اهالي ورزش و حتي المقدور خانواده پرسپوليس باشد و روحيات ورزشکاران و شخصيت‌هاي ورزشي را بشناسد. از همه مهمتر اينکه در حوزه مديريت کارنامه و تجارب موفقي داشته باشد چرا که کار کردن در باشگاه بزرگي چون پرسپوليس واقعا سخت است. 
وي افزود: يک مديرعامل هر چقدر هم که در کارش موفق و خوب عمل کند به تنهايي نمي‌تواند از پس مشکلات و کارهاي پرسپوليس بر آيد از همين‌ رو بايد حتما يک کارگروه داشته باشد تا او را در اين راه همراهي کند. هيئت مديره‌اي که براي اين باشگاه انتخاب مي‌شود بايد شايستگي لازم را داشته باشد و در تصميمات مهم مديرعامل را همراهي کند. مسئله ديگر اينکه در باشگاه بزرگ پرسپوليس نبايد تصميمات را صرفا يک نفر که مديرعامل است، بگيرد بلکه بايد هيئت مديره هم در آن نقش داشته باشند. 
کارشناس فوتبال ايران در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌آيد وزارت ورزش به دنبال مديري براي پرسپوليس است که بتواند با خودش پولي به اين باشگاه بياورد، عنوان کرد: اتفاقا اين بد نيست که يک مدير با خودش درآمدي به باشگاه بياورد و بخشي از مشکلات را حل کند اما در کنار اين مسئله حتما بايد تجربه مديريتي موفق در اين حوزه داشته باشد تا مشکلات قبل پيش نيايد.
ذوالفقارنسب در واکنش به اين مسئله که برخي از مديران پيشين پرسپوليس به دنبال بازگشت دوباره به اين باشگاه هستند، خاطرنشان کرد: مديراني بودند که دوران آزمون و خطا را طي کردند و ده‌ها اشتباه بزرگ در دوران مديريت خود داشتند. آنها اگر مي‌خواهند برگردند يادشان باشد که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره