برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فدراسیون کشتی به فرآیند انتخابی اعتقاد دارد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فدراسیون کشتی به فرآیند انتخابی اعتقاد دارد

ايسنا/ دبير فدراسيون کشتي مي‌گويد: به فرآيند انتخابي اعتقاد داريم و در همه رده‌هاي سني اين چرخه را انجام مي‌دهيم.

سيد جلال عسکري اظهار کرد: فدراسيون کشتي صد درصد به فرآيند انتخابي اعتقاد دارد. چندين ماه دوستان ما در انستيتو زحمت کشيدند و يک چرخه را تصويب کردند و لازمه‌ي اجراي اين چرخه زمان است.
وي ادامه داد: اين‌گونه نيست که بگوييم در مدت دو ماه اين چرخه انجام مي‌شود. امسال به‌خاطر شيوع کرونا، شرايط کشور متفاوت است و انجام کارها را با مشکل مواجه کرده است.
عسکري با بيان اينکه اتحاديه جهاني دير به ما اعلام کرد که مسابقات جهاني قرار است برگزار شود، تأکيد کرد: آقاي دبير قطع به يقين مي‌گويد که مسابقات انتخابي در همه رده‌هاي سني برگزار شود تا حقي از کسي تضييع نشود.
دبير فدراسيون کشتي گفت:  براي برگزاري ليگ اين رشته، فدراسيون همت کرد و مجوز آن را از وزارت بهداشت و ورزش اخذ کرد و ما بايد از طريق مسابقات ليگ به ورزشکاران کمک کنيم.
وي تصريح کرد: کشتي‌گيران در طول سال تمرين مي‌کنند و بحث معيشتي آنها را بايد درنظر بگيريم و ليگ قطعاً کمک کرد ما بدانيم کجاي کار هستيم؛ يعني ۸_۹ ماهي که اکثر باشگاه‌هاي ورزشي تعطيل بودند بدانيم ورزشکاراني که به دنبال مدال هستند و پوشيدن دوبنده تيم ملي هستند به صورت انفرادي تمرينات‌شان را ادامه داده‌اند يا نه!
 عسکري با بيان اينکه همه رشته‌ها حواشي دارند و کشتي هم از اين قاعده مستثني نيست، افزود: اميدواريم اين حواشي تمام شود. همه از شرايط شبکه‌هاي مجازي اطلاع داريم اما واقعيت يک چيز ديگر است و بايد به دنبال همدلي در بين خانواده کشتي باشيم. کادرفني کار خودش را انجام مي‌دهد و آقاي محمدي هم جزو سرمايه‌هاي کشتي کشورمان است و بايد قدردان زحمات اين بزرگوار باشيم.
وي در مورد عملکرد فدراسيون اظهار کرد: بنده نمي‌توانم در اين خصوص نظر بدهم ولي سعي کرده‌ايم برنامه‌هايمان را چه به لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري انجام بدهيم و دوستان در آينده قضاوت خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره