برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چرا ستاره سیتی همبازی لیونل مسی نشد؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ سرخيو آگوئرو، ستاره آرژانتيني منچسترسيتي در دو مقطع در ليست خريد بارسلونا قرار داشته است.
باشگاه متمول منچسترسيتي در ژوئن سال 2011 سرخيو آگوئرو را از اتلتيکو مادريد گرفت و اين بازيکن در نهايت به بهترين گلزن تاريخ اين باشگاه نيز تبديل شد، اما چند ماه قبل از ورود او به انگليس، بارسلونا نيز براي خريد آگوئرو اقدام کرده بود که نتيجه اي در بر نداشت و در نهيت ستاره آرزانتيني راهي ليگ برتر انگليس شد.
اما يک بار ديگر و اين بار جدي تر، بارسلونا در اين سالها و در سال 2014، قبل از شروع جام جهاني در برزيل براي خريد آگوئرو اقدام کرده است. طبق ادعاي ESPN، مدير ورزشي وقت بارسلونا، آندوني زوبي زارتا، به دنبال مذاکره براي انتقال ستاره 32 ساله آرژانتيني به نوکمپ بود، اما در نهايت نه منچسترسيتي و نه خود آگوئرو تمايلي به اين انتقال نشان ندادند و همه چيز منتفي شد.
بارسلونا بعد از ناکامي در جذب سرخيو آگوئرو در سال 2014، در نهايت لوئيس سوارز را از ليورپول به خدمت گرفت و اين مهاجم اروگوئه اي بعد از تبديل شدن به سومين گلزن برتر تاريخ بارسا در اين شش سال، ماه گذشته نيوکمپ را به مقصد اتلتيکومادريد ترک کرد. در اين سالها و با توجه به رابطه بسيار خوب ليونل مسي و سرخيو آگوئرو، بارها اخباري در مورد انتقال مهاجم منچسترسيتي به بارسا مطرح شده و به نظر مي رسد باشگاه اسپانيايي دو بار نيز براي عملي کردن اين خواسته اقدام کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره