برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گربه اخموی رونالدو و جورجینا در قرنطینه!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ کريستيانو رونالدو حدود دو هفته پيش به ويروس کرونا مبتلا شده و به قرنطينه رفته بود. او انگيزه زيادي داشت تا بتواند مقابل بارسلونا به ميدان برود اما نتيجه تست اخير او هم مثبت از آب درآمد تا ستاره پرتغالي بازي مقابل بارسلونا و ليونل مسي را از دست بدهد و مجبور شود که به قرنطينه‌ي خود ادامه دهد.
به گزارش فوتبالي، رونالدو در اين مدت در طبقه‌اي مجزا نسبت به نامزدش، جورجينا رودريگز، و فرزندانش زندگي مي‌کند. انتقاداتي از رونالدو مطرح مي‌شد که او در خانه‌اش با اعضاي خانواده در ارتباط است اما رونالدو اين حرف ها را بي اساس دانست و گفت که کاملا جدا از سايرين زندگي مي‌کند. رونالدو در اين مدت نه تنها با جورجينا ارتباطي نداشته بلکه با گربه‌ي او يعني "په په" هم ارتباطي نداشته است و اين گربه کاملا در کنار نامزد رونالدوست. در اصل پپه متعلق به جورجينا رودريگز است و در خانه کريستيانو رونالدو زندگي مي‌کند.
بايد ديد که شرايط کريستيانو رونالدو به چه شکل پيش خواهد رفت و او چه زماني مي‌تواند از قرنطينه خارج شود اما چيزي که واضح است اين است که او از اين وضعيت کلافه شده چرا که او در اينستاگرام تست PCR را که مربوط به ابتلا به ويروس کروناست، مزخرف خوانده بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره