برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیرلو: هم سطح بارسلونا بازی نکردیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیرلو: هم سطح بارسلونا بازی نکردیم

ورزش 3/ آندره پيرلو، سرمربي يوونتوس مدعي شد برنامه هاي او در ميدان پياده نشده است.
 امشب يوونتوس در شرايطي با دو گل در خانه بارسلونا مغلوب شد که نمايش چندان خوبي ارائه نداد و در برخي موارد خوش شانس بود که باز هم دروازه اش باز نشد. آندره پيرلو در پايان بازي اعتراف کرد تيمش هم سطح بارسلونا نبوده و آنها بايد در آينده پيشرفت کنند.
آندره پيرلو گفت: "ما مي دانستيم که جدال در مقابل تيمي که فوتبال خوبي بازي مي کند، سخت است. بارسلونا عادت دارد در اين سطح بازي کند، در حالي که ما در حال پيشرفت هستيم. در نهايت اين مسابقه اي بود که براي رشد و پيشرفت ما در آينده مفيد خواهد بود.
من اميدوارم که به زودي بازيکنان بيشتري در اختيار داشته باشم، زيرا در حال حاضر گزينه هاي زيادي ندارم و بازيکناني که در ترکيب ابتدايي قرار مي گيرند، در نهايت مجبور مي شوند تقريبا 90 دقيقه و دو بار در هفته بازي کنند. اين روند براي بازيکنان به خصوص وقتي جوان و کم تجربه هستند، آسان نيست.
برنامه اين بود که دفاع بارسلونا را باز کنيم، اما ما تمايل داشتيم به هم نزديک بوده و همه در يک خط بازي کنيم. ايده ما اين بود که سرجي روبرتو را از پست اصلي اش دور کنيم و در صورت رخ دادن اين اتفاق شرايط براي او دشوار مي شد، اما ما واقعا هرگزدر طول بازي قادر به اين کار نبوديم. در نهايت اين بازيکنان هستند که در زمين سرنوشت مسابقه را معلوم مي کنند. بايد در موقعيت هاي يک به يک سريع تر عمل کنيم، اما امشب اين اتفاق رخ نداد."
آيا خط هافبک يوونتوس در مقايسه با تيمي که آندره پيرلو در آن بازي مي کرد از کيفيت لازم برخوردار است؟

"در آن مقطع ما بازيکنان بزرگي با تجربه بين المللي زيادي داشتيم. اما حالا بازيکنان عمدتا جوان تر هستند، بنابراين مدتي طول مي کشد تا آنها را به آن سطح برسانيد. بازيکنانم سعي کردند موقعيت خلق کنند ، اما ما بايد تلاش و پيشرفت کنيم تا بتوانيم هم سطح بارسلونا کنيم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره