برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اولیایی: ورزش ایران نباید سکوت کند

منبع
مهر
بروزرسانی
اولیایی: ورزش ایران نباید سکوت کند

مهر/ مديرعامل پيشين استقلال گفت: حمايت از ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام توسط چهره‌هاي ورزشي تاکنون صورت نگرفته که اين باعث تاسف است.

سيد کاظم اوليايي اظهار داشت: همه پيامبران الهي و در راس آنها خاتم پيامبران حضرت محمد (ص) سعي کردند بعد اخلاقي انسان را در کنار بعد جسماني بارور نمايند و آنها باني مکارم اخلاق در جامعه بودند. جامعه‌هايي که دور از مباني اخلاقي باشد، جوامع حيواني هستند چون اخلاق وجه تمايز اصلي انسان و حيوان است.
وي افزود: وقتي يک پيامبر تکذيب مي‌شود يا مورد اهانت قرار مي‌گيرد، در واقع اخلاقيات هدف قرار گرفته است و رييس جمهور فرانسه عامدانه و آگاهانه راس هرم اخلاق در دنيا، يعني پيامبر اسلام (ص) را هدف گرفته است.
مديرعامل پيشين استقلال گفت: امانوئل مکرون رييس جمهور فرانسه از کودکي دچار مشکلات اخلاقي در زندگي شخصي‌اش بوده است و تاريخچه زندگي او مشخص مي‌کند به مسائل اخلاقي پايبند و معتقد نيست. او با مسائل اخلاقي چالش دارد و در مقابل به دنبال نظام سرمايه داري است. آن هم نظام سرمايه داري مبتني بر مسائل ضد اخلاقي است و براي همين يکي از اقدامات وقيحانه او حمايت از توهين به سرچشمه اخلاق يعني پيامبر اسلام است.
اوليايي تاکيد کرد: در حالي که خيلي از غير مسلمانان در نقاط مختلف دنيا به حمايت از پيامبر اسلام نسبت به مکرون واکنش نشان مي‌دهند، متاسفانه در ايران اين اتفاق نمي‌افتد. من انتظارم از جامعه ورزشکاران در اين خصوص خيلي زياد است. ورزشکاران ما که در شعار پايبند به مسائل اخلاقي و مذهبي هستند، اينجا بايد وارد عمل شوند و واکنش‌هاي صريح خود را به اين موضوع نشان دهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره