برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشکلات پرسپولیس با حضور سمیعی حل می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
مشکلات پرسپولیس با حضور سمیعی حل می‌شود

فارس/ عضو هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: جعفر سميعي مدير جواني است و با حضور وي بسياري از مشکلات پرسپوليس حل مي شود.
غلام محمد عليپور درباره انتخاب جعفر سميعي به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس اظهار داشت: امروز جلسه هيئت مديره برگزار شد و بررسي هاي مختلفي صورت گرفت. پرسپوليس يک باشگاه دولتي است و با در نظر گرفتن تمامي جوانب و قوانين حاکم در کشور مثل قانون بازنشسته ها و دوشغله ها، در نهايت اعضاي هيئت مديره تصميم گرفتند جعفر سميعي را به عنوان مديرعامل انتخاب کنند.
وي افزود: سميعي از مديران جوان اين کشور است که در مناصب مختلف موفق بوده است. اميدوارم تا زمان کمي که تا فينال ليگ قهرمانان و ليگ برتر باقي مانده است، وي کار را در دست بگيرد و موفق باشد.
عضو هيات مديره پرسپوليس ادامه داد: با تلاشهاي يحيي گل‌محمدي، کادر فني، بازيکنان متعصب و حمايت هواداران، انشاالله شاهد روزهاي بسيار خوبي باشد.
عليپور درباره انتخاب ابراهيم شکوري به عنوان معاون اجرايي پرسپوليس گفت: در جلسه امروز تنها مديرعامل را انتخاب کرديم. وي مي تواند درباره معاونان و فعاليت‌هايي که بايد در باشگاه انجام شود، تصميم گيري کند‌.
وي درباره اينکه سميعي با توجه به سابقه فعاليت خود به عنوان مديرکل حراست وزارت ورزش براي تلطيف حواشي و بحث مربوط به قراردادها به عنوان مديرعامل انتخاب شده، گفت: در هيات مديره جوانب مختلف را بررسي کرديم. سميعي از مديران جوان است و جوان‌گرايي يک اصل مهم براي ما بود.

عضو هيات مديره پرسپوليس اضافه کرد: مشکلات و حواشي که وجود دارد هم مورد بحث و بررسي قرار گرفت. بر مبناي تمام اين مسائل قرار شد سميعي مديرعامل شود. با حضور وي بسياري از مشکلات موجود در پرسپوليس حل مي شود.
عليپور درباره اينکه آيا قرار است سميعي همچنان به عنوان مديرکل حراست وزارت ورزش فعاليت کند، توضيح داد: در هر صورت وقتي به عنوان مديرعامل پرسپوليس منصوب شده، بايد يک شغل داشته باشد.
وي درباره احتمال اضافه شدن افرادي مانند علي پروين به هيات مديره گفت: اين موضوع را بايد مجمع باشگاه تصميم بگيرد اما تا الان من در جريان نيستم.
عضو هيات مذيره پرسپوليس در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشي درباره اينکه آيا مهدي رسول پناه هم در جلسه امروز حضور داشت پاسخ داد: رسول پناه در جلسه نبود اما ساير اعضاي هيات مديره حضور داشتند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره