برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محمد نادری 6 میلیارد تومان به کورتریک می‌دهد؟!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محمد نادری 6 میلیارد تومان به کورتریک می‌دهد؟!

ورزش 3/ باشگاه استقلال براي دريافت رضايت‌نامه محمد نادري به توافق 200 هزار دلاري به باشگاه کورتريک بلژيک رسيد. 
پيوستن محمد نادري به تيم استقلال يکي از پر سر و صداترين اتفاقات فصل نقل و انتقالات بود که حاشيه‌هاي زيادي به دنبال داشت. آبي‌ها که توانسته بودند در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبي از خود به ثبت برسانند، با جذب نادري، سهيمه ليگ برتري خود را به پايان رساندند. 
تيم استقلال که در ثبت قراردادهاي خود در اين فصل نقل و انتقالات دقت کافي را به عمل آورد تا ماجراي فصل گذشته‌ي محمد بلبلي تکرار نشود و حتي از جذب سعيد واسعي به همين علت امتناع ورزيد، در موضوع نادري اين اصل مهم را به دست فراموشي سپرد. 
در روزهاي ابتدايي انتقال نادري به استقلال، اين موضوع به شايعه‌اي جدي بدل شده بود که مدافع سابق سرخ‌پوشان رضايت‌نامه‌اي براي حضور در استقلال ندارد و از آنجا که محمد نادري به صورت قرضي در پرسپوليس توپ مي‌زد و قرارداد رسمي وي تا سال 2021 با باشگاه کورتريک بلژيک اعتبار داشت، استقلالي‌ها در ابتدا بايد با اين باشگاه به توافق مي‌رسيدند. 
مديران استقلال در روزهاي اول اين موضوع را تکذيب کرده و عنوان داشتند مهدي عبديان، عضو هيئت مديره باشگاه به صورت شفاهي با باشگاه بلژيکي به توافق رسيده است. 
مدتي بعد از اين موضوع و هنگامي که غيبت نادري در تمرينات استقلال ادامه يافت، اين باشگاه با عدم تکذيب موضوع رضايت‌نامه، پرداخت مبلغ 200 هزار دلاري براي دريافت مجوز بازي مدافع جديدشان را غيرواقعي دانسته و عنوان داشتند با مبلغي بسيار کمتر با باشگاه کورتريک به توافق خواهند رسيد. 


اما باشگاه بلژيکي که از عقد قرارداد استقلال و محمد نادري و سر و صداهايي که اين انتقال در ايران برپا کرده خبردار و مسئولان باشگاه استقلال را در عمل انجام شده مي‌ديد، دليلي براي مذاکره با استقلال و ارائه تخفيف براي صدور رضايت‌نامه متصور نبود. علي‌الخصوص که پاي يک ايجنت ايراني هم در اين موضوع در ميان بود. 
مسئولان تيم استقلال در نهايت با تن دادن به پرداخت 200 هزار دلار براي رضايت‌نامه، تنها توانستند مراحل پرداخت به باشگاه بلژيکي را به تبديل به اقساطي چهار دوره‌اي کنند.
نکته‌ي جالب در خصوص اين پرونده آن است که مهدي عبديان عضو هيئت مديره باشگاه، که مسئول مذاکره با نادري براي پيوستن اين بازيکن به استقلال بود و حتي عکس‌هاي انتقال وي را در کارخانه‌اش ثبت کرده بود، مدعي شده محمد نادري خودش پول رضايت‌نامه را پرداخت خواهد کرد و او براي انتقال به استقلال حاضر شده از جيب خود خرج کند.او در اين باره گفته است: در توافقات با نادري قرار بر اين شد که اخذ رضايت نامه اين بازيکن نيز به عهده خودش باشد که نادري هم گفت خودم اين رضايت نامه را مي گيرم و از اين جهت مشکلي وجود ندارد. اما متاسفانه شيطنت هايي باعث شد تا باشگاه او اعلام کند فقط باپرداخت 200 هزار يورو حاضر به صدور رضايت نامه او است که در نهايت طبق توفقات انجام شده قرار بر اين شد که نادري شخصا مبلع رضايت نامه اش را به صورت قسطي پرداخت کند. با اين شرايط نادري بابت يک سال حضور در استقلال نه تنها پولي دريافت نمي کند و بلکه مبلغ قابل توجهي از جيب خودش براي رضايت نامه پرداخت مي کند. اما چون با ما حرف زده بود سر حرفش ايستاد و مردانگي کرد. 


 در حالي‌که مدتي قبل مدير رسانه‌اي باشگاه استقلال عنوان داشته بود عبديان با کورتريک به توافق شفاهي دست يافته است و طبق ادعايي ديگر، محمد نادري بايد مبلغي حدود شش ميليارد تومان براي انتقال به استقلال ،به باشگاه کورتريک بپردازد. رقمي که پرداخت آن از سوي يک بازيکن در فوتبال ايران بسيار عجيب و قابل توجه است. 
به هر روي به نظر ماجراي پيوستن پر حرف و حديث نادري به استقلال حل شده و اين بازيکن مشکلي بابت حضور در تيم استقلال نخواهد داشت؛ انتقالي که از لحاظ مالي يا شديدا به ضرر باشگاه استقلال و يا محمد نادري شده و به نظر تيم بلژيکي بيشترين منفعت آن را خواهد برد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره