برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش زیدان به حرف‌های جنجالی بنزما

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش زیدان به حرف‌های جنجالی بنزما

ورزش 3/ زين الدين زيدان معتقد است با صحبت کريم بنزما و وينيسيوس حواشي اخير حل و فصل شده است.
رئال مادريد پس از تساوي لحظه آخري در زمين گلادباخ فردا به مصاف اوئسکا خواهد رفت. کهکشاني ها که هفته گذشته توانستند بارسا را 1-3 شکست دهند، در صورت برتري بر اوئسکا به صدر لاليگا باز مي گردند.
زين الدين زيدان در نشست خبري باي با اوئسکا گفت:« قطعا بازي سختي خواهد بود چون اوئسکا حريفي خطرناک است. در اسپانيا تيم کوچک نداريم. همه قوي هستند و براي امتياز مي جنگند. همين لاليگا را جذاب کرده است. براي ما اين بازي مثل يک فينال است و اين بايد در ذهن بازيکنان باشد. اين سه امتياز خيلي مهم است.»
طي چند روز اخير مکالمه انتقادي کريم بنزما با فرلاند مندي در مورد وينيسيوس حواشي زيادي را باعث شد. کريم از مندي مي خواست که به وينيسيوس پاس ندهد چون او در زمين بر ضد تيم کار مي کند.
کريم روز گذشته در تمرين با وينيسيوس صحبت کرد و با عذرخواهي قضيه خاتمه يافت.
زيزو در مورد حواشي قضيه کريم بنزما-وينيسيوس گفت:« مهمتر از هر چيزي اين بود که دو بازيکن در اين باره حرف زدند و همه چيز شفاف سازي شد. درون زمين خيلي حرف ها زده مي شود و بايد همان جا باقي بمانند. ما يک تيم هستيم و انرژي مان را بايد روي چيزهاي ديگر بگذاريم.

چنين مسائلي خيلي هم بد نيستند چون نشان مي دهند ما زنده و سرپائيم. دو بازيکن حرف زدند و قضيه ديگر تمام شده است. فکر نمي کنم وجهه کريم خراب شده باشد چون در زمين از اين اتفاقات هيمشه رخ مي دهد و همان جا هم مي کند. در اين دوران دوربين ها همه جا هستند و اين حواشي هم بازتاب پيدا مي کند. اتفاقات شبيه به بنزما و وينيسيوس اصلا جديد نيستند.»
هازارد:« ادن به خوبي با ما تمرين کرده است و شرايطش مطلوب است. واضح است که بازگشت از مصدوميت و درخشش ساده نيست. ادن حالا بيش از هر زماني مي خواهد بازي کند. او با ماست ولي مصدومان ديگري داريم که براي شان ناراحتم. اميدوارم مصدومان مان همه مهياي بازي شوند.
بازي هاي زيادي در پيش داريم و به هازارد نياز داريم. اينکه چگونه دقايق حضورش در زمين را مديريت خواهم کرد، مشخص نيست. بايد ببينيم چه مي شود. مهمتر از همه اين است که ديگر مصدوميتي ندارد و به شرايط بازي رسيده است.»
ايده برگزاري سوپرليگ اروپا:« من هم مثل شما اين موضوع را از رسانه ها شنيدم. بايد بگويم که با سوپرليگ همه چيز فشرده تر خواهد شد در حالي که همين حالا بدون استراحت هر هفته سه بازي داريم و حتي زمان براي جشن گرفتن يک پيروزي هم نيست. سوپرليگ بماند براي بعد چون الان تمرکزم روي بازي فرداست.»
بازي حياتي با اينتر در ليگ قهرمانان:« فينالي که در پيش داريم بازي با اوئسکاست و نه اينتر. از الان فکر کردن به بازي چهارشنبه درست نيست.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره