برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گل‌محمدی در مسیری که برانکو رفته بود

منبع
مهر
بروزرسانی

مهر/ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصميم به استفاده از بازيکنان جوان خود در فصل پيش‌روي رقابت هاي ليگ برتر دارد.
تيم فوتبال پرسپوليس در حالي پس از کسب چهار قهرماني متوالي رقابت‌هاي ليگ برتر تمرينات پيش فصلِ بيستمين دوره اين مسابقات را پيگيري مي‌کند که ليست بازيکنان خود دستخوش تغيير شده است.
عليرضا بيرانوند، شجاع خليل زاده، محمد نادري، مهدي ترابي و علي عليپور در حالي از جمع سرخپوشان جدا شدند که از بين آنها تنها محمد نادري در فوتبال ايران باقي ماند و چهار نفر ديگر به پيشنهادات خارجي خود پاسخ مثبت دادند.
نادري نيز به استقلال تهران پيوست تا جنجالي‌ترين انتقال تابستاني فوتبال ايران لقب بگيرد.
يحيي گل محمدي با وجود جذب هفت بازيکن مد نظر خود در نقل و انتقالات تابستاني همچنان با مشکل کمبود بازيکن در خط دفاعي خود روبروست.
پرسپوليس در خط دفاعي خود بازيکن کم دارد و در چارچوب دروازه نيز هنوز تکليف ادامه حضور بوژيدار رادوشوويچ به دليل عدم دريافت تمام مطالباتش مشخص نيست.

محروميت پرسپوليس به دليل عدم پرداخت طلب برانکو ايوانکوويچ باعث شد تا گل محمدي استراتژي خود را معطوف به مجموعه فعلي بازيکنانش کند.
سرمربي سرخپوشان همچون برانکو ايوانکوويچ که در سال ۲۰۱۸ توانسته بود پرسپوليس را به فينال ليگ قهرمانان آسيا برساند تصميم به استفاده از بازيکنان تيم‌هاي پايه دارد. او براي جانشيني حامد لک در چارچوب دروازه و همچنين خط دفاعي خود تصميم به استفاده از جوانترها گرفته است.
او همچنين مهدي عبدي و امير روستايي را از اميدهاي پرسپوليس در زمره مهاجمان اصلي خود قرار داده تا اين بازيکنان، فرصت بيشتري براي عرض اندام در خط حمله سرخ‌ها در دوران محروميت عيسي آل کثير پيدا کنند.
توفيق اجباري براي جوانان اين تيم که مي‌توانند آينده سرخ‌ها را در پرورش بازيکن نيز تامين کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره