برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گوتی در صف جانشینی زیدان در رئال مادرید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گوتی در صف جانشینی زیدان در رئال مادرید

تسنيم/ هافبک پيشين رئال مادريد گزينه جانشيني زين‌الدين زيدان در اين تيم است.
طبق ادعاي نشريه اسپانيايي «دُن بالن»، گوتي مدافع پيشين رئال مادريد يکي از گزينه‌هاي اصلي است که مديران اين باشگاه اسپانيايي، او را به عنوان جانشين احتمالي زين‌الدين زيدان در نظر دارند. طبق اين گزارش، گوتي که سابقه سرمربيگري تيم زير 19 سال رئال مادريد و تيم آلمريا را در کارنامه‌اش دارد، تنها گزينه براي جانشيني زيزو نيست و دو اسطوره ديگر اين باشگاه يعني ژابي آلونسو و رائول گونسالس نيز کانديداي نشستن روي نيمکت مربيگري کهکشاني‌ها هستند.
رئال مادريد اين فصل به خصوص در ليگ قهرمانان اروپا شروعي پرافت‌وخيز داشته است، همين باعث شده تا زين‌الدين زيدان در دومين دوره حضورش روي نيمکت رئال تحت‌فشار باشد، هر چند برتري 3 بر يک اخير تيمش مقابل بارسلونا در اولين ال‌کلاسيکوي فصل کمي از اين فشار کاست.
سفيدپوشان مادريدي از 6 بازي اول لاليگايي خود 13 امتياز کسب کرده‌اند و در حال حاضر با 13 امتياز در رده سوم جدول هستند اما شکست مقابل کاديس در اين رقابت‌ها، انتقاداتي را به سوي زيدان و شاگردانش روانه کرد.
در ليگ قهرمانان اروپا اما رئالي‌ها وضعيت خوبي ندارند و شکست 3 بر 2 مقابل شاختار دونتسک و تساوي 2-2 مقابل بوروسيا مونشن‌گلادباخ حاصل آنها از دو بازي اول بوده است. پرافتخارترين تيم اروپا در حال حاضر با يک امتياز قعرنشين گروه B اين رقابت‌هاست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره