برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

در انتظار رونمایی از خرید جنجالی استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
در انتظار رونمایی از خرید جنجالی استقلال

ورزش 3/ محمد نادري با پشت سر گذاشتن دوران قرنطينه، اکنون آماده ديدار با ماشين سازي است تا نخستين ديدارش با پيراهن استقلال را انجام دهد.
استقلال در حالي در ديدار مقابل فولاد شکست خورد که تنها محمدحسين مرادمند را از ميان خريدهاي جديدش به ميدان فرستاده بود و بابک مرادي و متين کريم زاده نيز در لحظات پاياني براي دقايق خيلي کوتاهي در ترکيب آبي پوشان به ميدان رفتند.

يکي از بازيکناني که هواداران استقلال بي صبرانه منتظر حضور او در زمين مسابقه هستند، خريد جديد آبي پوشان است که در نقل و انتقالات تابستاني از اردوگاه تيم رقيب به استقلال آمد.
محمد نادري که در انتقالي جنجالي پس از 2 فصل حضور در پرسپوليس، ترجيح داد راهي تيم رقيب شود، ديدار نخست آبي پوشان در برابر مس رفسنجان را به دليل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتي استقلال از دست داد.
پس از آن، نادري به ويروس کرونا مبتلا شد و تا چند روز پيش در قرنطينه به سر مي برد. حالا پس از منفي شدن تست کروناي اين بازيکن، او در تمرينات تيمش حضور فعالي دارد و براي ديدار مقابل ماشين سازي آماده است.

با توجه به عملکرد خط دفاعي استقلال در بازي با فولاد، ممکن است که محمود فکري تصميم بگيرد نادري را در ترکيب اوليه تيمش در برابر ماشين سازي به ميدان بفرستد تا شاهد نخستين حضور ياغي جديد فوتبال ايران با پيراهن آبي باشيم.
بايد ديد در صورت حضور نادري در ترکيب، فکري چه سيستم و ترکيبي را براي استقلال مدنظر قرار خواهد داد. آيا او نادري را در سمت چپ خط دفاعي به کار گرفته و ميليچ را يک خط جلوتر مي برد و يا اينکه نادري را جايگزين مدافع کروات تيمش خواهد کرد و يا بطور کلي او فعلا قصد ندارد از نادري در ترکيب اصلي استقلال استفاده کند؟
به هر حال براي فهميدن پاسخ اين سوال و اينکه فکري چگونه قصد دارد از ميليچ و نادري در ترکيب تيمش استفاده کند، بايد چند هفته اي صبور بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر