برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اتهام وحشتناک به ستاره سابق بارسلونا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتهام وحشتناک به ستاره سابق بارسلونا!

ورزش 3/ اسکايلر باديلو، کارآموز سابق نيويورک سيتي داويد ويا را به آزار و اذيت جنسي متهم کرده است.
داويد ويا، بهترين گلزن تاريخ فوتبال اسپانيا از سال 2014 تا 2018 در باشگاه نيويورک سيتي در ايالت متحده بازي مي کرد و حالا اسکايلر باديلو، کارآموز سابق اين باشگاه مدعي شد اين بازيکن مشهور او را بارها لمس کرده و زير سن قانوني به او پيشنهاد نوشيدن مشروبات الکلي داده است.
طبق گفته اسکايلر، داويد ويا بارها به او ابراز علاقه کرده و بدنش را لمس کرده است. اسکايلر همچنين مدعي شد در همان مقطع بارها قصد فاش کردن اين موضوع را داشته، اما کسي در باشگاه شکايت او را جدي نمي گرفته و به همين دليل اسکايلر به جايي نرسيده است.
اسکايلر باديلو گفت: "داويد ويا از من سوال کرد چه نوع مشروبات الکلي را دوست دارم. من سني نداشتم و گفتم اهل نوشيدن الکل نيستم. در ادامه او پيشنهاد رفتن به خانه اش براي شرکت در يک مهماني را داده و از من پرسيد بهتر است چه مدل مشروبي بخرم. من به ملوين پامپلوني (دستيار باشگاه) گفتم علاقه ندارم چنين مکالماتي بين ما رد و بدل شود و اميدوار بودم او به من کمک کند، اما مليون گفت داويد ويا تنها يک سوال کرده است."
اما وکيل داويد ويا ضمتن تکذيب اين اخبار گفت: "تا به حال چنين مسائلي براي داويد ويا پيش نيامده، اما او خوشحال است که اسکايلر مشکلات خود را بيان کرده معتقد است که تشويق مردم براي ابراز نگراني در مورد اين موارد مهم است. وقتي داويد ويا دو سال پس از ترک اين باشگاه براي اولين بار از اين شکايت مطلع شد، با پليس براي انجام تحقيقات همکاري کرد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره