برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

ورزش 3/ گلزني برابر کلوب بروژ مي تواند رکورد بزرگي را به نام ارلينگ هالند کند.
حدود يک سال قبل بود که نام ارلينگ هالند با درخشش در ترکيب تيم سالزبورگ مطرح شد و او با گلزني در ليگ قهرمانان مسير درخشش خود را آغاز کرد. در اين يک سال ستاره نروژي به يکي از بهترين مهاجمان جهان تبديل شده و به نظر مي رسد در ادامه آينده درخشاني پيش روي او وجود دارد. بسياري او را نامزد جانشيني ليونل مسي و کريستيانو رونالدو در يک دهه آتي مي دانند.
ارلينگ هالند با زدن پنج گل در سه بازي اول خود در ليگ قهرمانان در اين زمينه در کنار ديديه دروگبا رکورددار است. اما او در راه رسيدن به 10 گل به تنهايي رکورددار بوده و تنها بعد از هفت ديدار در مهم ترين تورنمنت اروپايي به اين موفقيت دست يافته است. اما امشب ارلينگ هالند مي تواند رکورد سريع ترين بازيکني که با 15 گل در ليگ قهرمانان دست يافته را نيز از آن خود کند.
امشب دورتموند به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت و ارلينگ هالند مي تواند به اين رکورد تنها بعد از 12 حضور در ليگ قهرمانان دست يابد. البته حتي اگر امشب نيز اين اتفاق رخ ندهد، به نظر مي رسد اين رکورد از آن مهاجم نروژي باشد. رود فان نيستلروي و روبرتو سولدادو بعد از 19 بازي به رکورد 15 گل رسيدند و ارلينگ هالند به جز بازي امشب، شش مسابقه ديگر فرصت دارد تا اين رکورد را به تنهايي به نام خود کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره