برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پرسپولیس بدون سرمربی در شهر اولین‌ها

منبع
فارس
بروزرسانی
پرسپولیس بدون سرمربی در شهر اولین‌ها

فارس/ ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه به پايان مي‌رسد که در دو مسابقه حساس پرسپوليس در مسجدسليمان به ميدان مي‌رود و تراکتور هم ميزبان سپاهان است.
4 ديدار پاياني هفته سوم ليگ برتر روز پنجشنبه برگزار مي‌شود. مسابقات هفته گذشته زير سايه بيانيه‌ها و بداخلاقي‌هاي سرمربيان تيم‌ها به پايان رسيد. اکنون نگاهي به اين بازي‌ها مي‌اندازيم:
شهرخودرو - صنعت نفت آبادان؛ به دنبال پيروزي
تيم شهرخودرو بعد از باخت به پيکان دوباره در خانه به دنبال برد و جبران ناکامي است. سيدمهدي رحمتي سرپرست  اسمي و سرمربي واقعي تيم بعد از باخت به پيکان گفت که به جز مربيگري بايد چيزهاي ديگري هم ياد بگيرم! صنعت نفت هم مثل شهرخودرو سه امتيازي است و هفته گذشته با يک پنالتي بازي را به پرسپوليس واگذار کرد. اکنون هر دو تيم براي برد بازي مي‌کنند. نفت آبادان با بازيکنان جديدش دارد تيم مي‌شود و شهرخودرو هم مي‌خواهد فوتبال را زيبا بازي کند. به همين دليل اين مسابقه مي‌تواند جذاب از کار دربيايد.
ذوب آهن - پيکان؛ سبزپوشان مقابل تيم بحران‌زده
ذوب آهن بعد از اينکه از دو مسابقه فقط يک امتياز کسب کرد بيانيه‌اي شديدالحن را خطاب به وزير ورزش نوشت و تهديد به کناره‌گيري از ليگ کرد! باشگاه ذوب آهن ادعا کرد که مافيايي در فوتبال وجود دارد و حالا اين هفته بايد به مصاف يک تيم بحران زده برود. مهدي تارتار سرمربي پيکان و دستيارانش روز گذشته از سمت‌شان استعفا کردند تا اين تيم بدون کادرفني به نصف جهان برود. ذوب آهن اگر در اين مسابقه پيروز شود که شايد همه چيز در فوتبال گل و بلبل باشد اما باخت دوباره اين تيم مي‌تواند اتفاقات زيادي به همراه داشته باشد. ذوب آهن در دو هفته دو بيانيه صادر کرد و اگر بازهم اين تيم امتياز از دست بدهد ممکن است اين مرتبه بيانيه‌اي تندتر صادر شود!

تراکتور - سپاهان؛ اولين برد قرمزپوشان تبريزي؟
تقابل اين دو تيم مدعي هميشه ديدني و جذاب است. هر دو تيم جمعي از بهترين و با کيفيت‌ترين بازيکنان ليگ برتر را در اختيار دارند و اگر سرمربيان دو تيم احتياط را از دستور خود خارج کنند مي‌توانيم شاهد يک بازي زيبا و تهاجمي باشيم. عليرضا منصوريان هنوز با تراکتور بردي به دست نياورده و به دنبال دشت اولين پيروزي خود است. سپاهان اما هفته گذشته آلومينيوم اراک را برد تا سه امتيازي شود. محرم نويد کيا که اولين سال مربيگري در ليگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده روز سختي مقابل منصوريان و قرمزپوشان تبريزي دارد. تراکتور فقط يک گل زده و اکنون بايد نشان بدهد که مي خواهد در قواره يک مدعي حاضر شود.
نفت مسجدسليمان - پرسپوليس؛ سرخپوشان بي سرمربي در شهر اولين‌ها
نفت مسجدسليمان بدون باخت و برد و با دو امتياز ليگ برتر را شروع کرده است  و اين مرتبه مقابل پرسپوليس به دنبال اولين برد است. مجتبي حسيني سال‌ها به عنوان دستيار يحيي گل‌محمدي در کنار او کار کرده و به خوبي با تفکرات فوتبالي مربي پرسپوليس آشناست. البته سرخپوشان در اين مسابقه يحيي گل‌محمدي را به عنوان سرمربي روي نيمکت ندارد. حميد مطهري در غياب يحيي هدايت فني سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت. مجتبي حسيني هم مي‌خواهد با امتياز گرفتن و حتي شکست دادن پرسپوليس دوباره در فوتبال عرض اندام کند. پرسپوليس قهرمان چهار دوره ليگ برتر فوتبال هم مي‌خواهد دوباره در جمع مدعيان باشد و بايد در اين مسابقه پيروز شود. حالا پرسپوليس بدون سرمربي در شهر اولين ها( مسجدسليمان) بايد از حريفي چغر و پرتلاش بگذرد. 
اسامي داوران هفته سوم ليگ برتر:
*چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹
گل گهرسيرجان – فولاد خوزستان
علي صفايي – حسن انتظاري – محمد عطايي – جواد رحيم زاده
ناظر: سعيد بطحايي
سايپا تهران – نساجي مازندران
مرتضي منصوريان – يوسف مغروري – فرهاد فرهادپور – مجيد محمدي
ناظر: حيدر شکور

استقلال – ماشين سازي تبريز
علي باي – حسن ظهيري – حميد نادري – پيمان فرخي مهر
ناظر: اسماعيل صفيري
آلومينيوم اراک – مس رفسنجان
ياسر همرنگ – فرزاد بهرامي – حيمدرضا کنعاني – سعيد لهراسبي
ناظر: حاتم بک پور
*پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹
شهرخودرو مشهد – صنعت نفت آبادان
سيدعلي اصغر مومني – تورج عيوض محمدي – علي اکبر عظيم پور – اميد سعيد فر

ناظر: رحيم رحيمي مقدم
ذوب آهن اصفهان – پيکان تهران
سيدرضا مهدوي – اميررضا آشورماهاني – احد سلطاني – ميثم حيدري
ناظر: عليرضا يزداني
تراکتور- فولاد مبارکه سپاهان
بيژن حيدري – آرمان اسعدي – محمدجواد مداح – محمد حسين ترابيان
ناظر: مسعود مرادي
نفت مسجدسليمان – پرسپوليس
اشکان خورشيدي – عليرضا ايلدروم – هادي طوسي – حسين زياري
ناظر: حسن کامراني فر

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره