برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای عجیب یک گل جنجالی در لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجرای عجیب یک گل جنجالی در لیگ برتر

ورزش 3/ کليدي ترين لحظه ي ديدار تيم هاي شهرخودرو و صنعت نفت در دقيقه ۹۰ و پيش از گل آباداني ها رقم خورد.
جايي که در نودمين دقيقه ي مسابقه اکبر صادقي کاپيتان شهرخودرو پشت محوطه جريمه حريف دچار مصدوميت شد ولي توپ در اختيار زرد پوشان آباداني در جريان بود تا آنها تدارک يک حمله ي همه جانبه براي جبران تک گل عقب افتاده را ببينند. 
آنها که با تمام قوا روي دروازه ميزبان خيمه زده بودند ناگهان به دستور سرمربي از حرکت باز ايستادند. سيروس پورموسوي در حالي که هيچکس انتظارش را نداشت با قاطعيت به شاگرد صاحب توپش اشاره کرد تا توپ را به بيرون بزند که به وضعيت هافبک شهرخودرو رسيدگي شود.
بازيکن جوان آباداني ها با بي ميلي و تاخير تن به اين کار داد و برانکارد براي خروج کاپيتان ميزبان وارد زمين شد. صادقي به محض خروج از زمين باوجود مصدوميت به دليل حصور در واپسين دقايق بازي بلافاصله وارد ميدان شد اما اين پورموسوي بود که خيلي زود مزد حرکت باارزشش را گرفت.
داور در اولين دقيقه از وقت هاي اضافه و درست روي بازگشت توپ از بازي جوانمردانه بازيکنان شهرخودرو، خطاي صادق صادقي را به نفع ميهمان پنالتي اعلام کرد. ريکاني پشت ضربه ي پنالتي ايستاد و با شوتي محکم بازي را به تساوي کشاند.البته پنالتي نفتي‌ها کمي تا قسمتي مشکوک بود و بايد از زواياي مختلف آن را بررسي کرد. 
جااب آنکه همين هفته ي گذشته و پس از ديدار تيم هاي پيکان و شهرخودرو، مهدي رحمتي مطالبي متفاوت از رعايت بازي جوانمردانه بر زبان آورده بود. 

شايد اين اتفاق و پايبند بودن به بازي جوانمردانه توسط سيد سيروس پورموسوي آن هم در شرايطي که دقايق اندکي تا پايان بازي مانده بود و تيم تحت هدايتش نيز با يک گل عقب بود تلنگري به سرمربي جوان شهرخودرو وارد کند تا او در گفتارش همه ي جوانب را بسنجد چرا که رحمتي همچنان الگوي بسياري از نوجوانان و فوتبالدوستان محسوب مي شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره