برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وکیل مارادونا: مردی که با پیکر دیگو عکس گرفت یک عوضی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وکیل مارادونا: مردی که با پیکر دیگو عکس گرفت یک عوضی است

ورزش 3/ سواستفاده از نمايش عمومي پيکر ديگو مارادونا توسط بعضي اشخاض در بوئنس‌آيرس خبرساز شده و انتقادهاي زيادي به دنبال داشته است.
بعد از درگذشت ناگهاني ديگو مارادونا تابوت حاوي پيکر او در کاخ رياست جمهوري بوئنس آيرس در معرض تماشاي عموم گذاشته شد تا دوست‌داران او بتوانند براي آخرين بار به پيکر اسطوره‌شان اداي احترام کرده و با ديگو خداحافظي کنند.
اما فرصت‌طلباني هم بودند که از اين فرصت براي تبليغ کسب و کار خود يا تبليغ شخصي براي مشهور شدن استفاده کردند و با زير پا گذاشتن قوانين خبرساز شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند. کساني که حتي در دوران غم و درد خانواده ديگو از هيچ فرصتي براي سود شخصي شان نگذشتند و حريم خصوصي آنها را زير پا گذاشتند.
مشهورترين اتفاقي که خشم نزديکان و دوست‌داران مارادونا را به دنبال داشته تصوير شخصي به نام ديگو مولينا است که از خود در کنار تابوت مارادونا عکس گرفته و از آن به عنوان تبليغ شخصي استفاده کرده است.
ماتياس مورلا وکيل و دوست خانوادگي نزديک خانواده مارادونا با انتقاد از اين تصوير گفت: " با توجه به عمومي شدن تصويري که با باز کردن تابوت ديگو مارادونا و به نمايش گذاشتن جسد او گرفته شده من تمام سعي ام را خواهم کرد که انسان عوضي‌اي که اين عکس را گرفته پيدا کنم. همه ترسوهايي که در اين حرکت دخالت داشته اند بهايش را خواهند پرداخت".

انتقاد شديد وکيل مارادونا از عکس منتشر شده از تابوت ديگو
بعد از اين صحبتهاي وکيل خانواده مارادونا اما هويت اين شخص فاش شد. ديگو مولينا يکي از کارمندان شرکت کفن و دفن پينير بوده که با باز کردن تابوت مارادونا در کنار جسد او عکس يادگاري گرفته است.
اين شرکت کفن و دفن بلافاصله اعلام کرد که اين کارمند خود را اخراج کرده و به صورت خصوصي از خانواده مارادونا عذرخواهي کرده است. به هر حال تحقيقاتي پليسي درباره اين شرکت و کارکنانش آغاز شده است.

معرفي فرد خاطي توسط وکيل مارادونا و قول او براي برخورد جدي با هر کسي در اين ماجرا دست داشته
مورلا وکيل خانواده مارادونا در ادامه با انتشار يک توييت اعلام کرد: " عوضي‌اي که آن عکس را در کنار جنازه مارادونا گرفته ديگو مولينا است. من به خاطر خاطره دوستم مارادونا همه تلاشم را خواه کرد تا او بهاي چنين اقدام زشت و شنيعي را بپردازد".


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر