برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رشید مظاهری در اولین بازی استقلال نشان داد ششدانگ است

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
رشید مظاهری در اولین بازی استقلال نشان داد ششدانگ است

خبر ورزشي/ عضو پيشين کميته فني باشگاه استقلال به خبرورزشي گفت: برخي نفراتي که از دوره استراماچوني به اين‌سو، در استقلال باقي مانده‌اند از آمادگي آرماني روحي و جسماني دور هستند.

مجيد رضايي از اعضاي پيشين کميته فني باشگاه استقلال در گفت‌وگو با  خبرورزشي درباره اوضاع و احوال استقلال در اين هفته‌ها و بازي بعدي با پيکان حرف زد.
استقلال مدل ليگ بيستم را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
ابتدا بايد بگويم باعث خوشحالي است که کادر فني تيم متشکل از پيشکسوتان و استقلالي‌هايي است که براي اين باشگاه زحمت‌ کشيده‌اند. ما فکري و ساير دوستان را خودي مي‌دانيم و آرزو مي‌کنيم موفق باشند.
...و استقلال؟
استقلال هنوز براي قضاوت شدن جا دارد. البته مي‌توانم اين را بگويم برخي نفراتي که از دوره استراماچوني به اين‌سو، در تيم باقي مانده‌اند از آن آمادگي آرماني روحي و جسماني که در آن دوره از آنها سراغ داشتيم، دور هستند.
به دليل شروع دير استقلال نيست؟
قطعاً اين هم تأثير دارد. استقلال ديرتر و با فرصت کمتر استارت زد. با اين همه در بازي با فولاد تيم شکست خورد ولي شکستي بود که حاوي نکات خيلي زيادي براي تيم شد.
چه نکاتي؟
نکات فني زياد داشت که قطعاً کادر فني به آنها رسيده‌اند ولي مهمترين آنها بحث تجربه براي کادر فني و کادر مديريتي درون زمين بين خود بازيکنان بود که بدانند تا چه حد بايد حواس‌شان به اتفاقات درون ميدان باشد. اين موضوع زيبنده تيم حرفه‌اي و باسابقه‌اي مانند استقلال نيست که به چشم آمد.
بازي با ماشين‌سازي و پيکان؟
در بازي با ماشين‌سازي تا حد زيادي حاشيه‌ها کم شده بود و تيم هم نتيجه لازم را با ارائه فوتبال منطقي گرفت و در بازي با پيکان هم بايد با تيمي ديدار کنيم که در دقيقه ۹۰ کادر فني‌اش را تغيير داده است.
اين چه ويژگي دارد؟
اين نکات خيلي مهم است که در فوتبال بايد به آن توجه شود. بازيکنان جديد پيکان با نظر ويسي جذب شده‌اند و هنوز تحت تأثير تفکرات او هستند و تارتار هنوز نتوانسته آنچنان که مي‌خواهد تفکراتش را در تيم جا بيندازد و اين بهترين فرصت براي استقلال است که بتواند از اين موقعيت به سود خود بهره ببرد.
نفرات جديد استقلال را چطور ارزيابي کرديد؟ تعدادي از آنها در ديدار با ماشين‌سازي به ميدان رفتند.
من زماني که همراه دوستاني مانند بهتاش فريبا، مجيد نامجومطلق، پرويز مظلومي و سايرين در کميته فني باشگاه بودم، تأکيد داشتم بايد يک دروازه‌بان ششدانگ کنار دست حسيني باشد تا هم خيال کادر فني راحت باشد و هم انگيزه‌هاي حسيني بيشتر شود. البته خود حسيني هم خوب است ولي در اين بازي مظاهري نشان داد با اينکه بازي اولش بود يک دروازه‌بان ششدانگ است. نادري و موسوي هم در اولين بازي‌شان در ترکيب اصلي خيلي خوب نشان دادند. مرادمند هم خيلي با درايت فوتبال بازي مي‌کند و در مجموع مي‌توان گفت خريدهاي اين فصل استقلال منطقي‌تر از فصول قبل بوده‌اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره