برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گل‌محمدی با یک طلسم به شهرخودرو رسید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گل‌محمدی با یک طلسم به شهرخودرو رسید

تسنيم/ هفته چهارم ليگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با سه ديدار و رويارويي پرسپوليس و شهر خودرو آغاز خواهد شد.
هفته چهارم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، امروز (دوشنبه) با انجام سه ديدار آغاز خواهد شد. جايي که پرسپوليس در تهران به مصاف شهر خودرو خواهد رفت و فولاد نيز ميزبان آلومينيوم اراک تازه ليگ برتري شده خواهد بود. در زير نگاهي به سه ديدار نخست هفته چهارم ليگ برتر مي‌اندازيم:
*پرسپوليس- شهر خودرو
يحيي براي شکستن طلسم گل زدن تيمش به شاگردان قديمي خود رسيد. پرسپوليسي‌ها با وجود بسته نگه داشتن دروازه خود در سه ديدار قبلي، هنوز موفق به ثبت گل در جريان بازي نشدند و تنها يک گل از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانده‌اند. موضوعي که باعث نگراني کادر فني و هواداران اين تيم در آستانه حضور در فينال آسيا شده است. شاگردان گل‌محمدي که با پنج امتياز در جايگاه ششم جدول قرار دارند، با پيروزي در اين مسابقه در صورت ناکامي رقباي بالانشين مي‌توانند حتي به صدر جدول نيز صعود کنند، اما کمبود بازيکن در خط حمله همچنان دغدغه اصلي کادر فني سرخپوشان محسوب مي‌شود. 
پرسپوليس که در فينال آسيا علاوه بر عسيي آل‌کثير که محروميت طولاني مدت دارد، وحيد اميري و احسان پهلوان را هم در اختيار ندارد، احتمالاً در چند بازي پيش رو از اين دو بازيکن در ترکيب تيمش استفاده نخواهد کرد تا به گفته گل‌محمدي سرخپوشان هماهنگي لازم براي بازي در فينال آسيا را پيدا کنند. سرخپوشان پايتخت اما با تمام اين مسائل چشم به سه امتياز ديدار با شهر خودرو خواهند داشت تا در همين هفته‌‌هاي ابتدايي از کورس مدعيان ليگ عقب نماند.
گل‌محمدي که فصل گذشته با جدايي از شهر خودرو هدايت پرسپوليس را بر عهده گرفت، به خوبي از تيم حريف شناخت دارد، اما رويايي سرمربي سرخپوشان با مهدي رحمتي و کادر فني استقلالي او مي‌تواند از جذابيت‌هاي اين مسابقه باشد. جايي که رحمتي پس از سال‌ها تقابل با پرسپوليس در دربي‌هاي مختلف، حالا براي اولين بار در قامت سرمربي مقابل حريف ديرينه خود صف‌آرايي خواهد کرد. تيم شهر خودرو در سه ديدار قبلي به يک پيروزي،‌ يک شکست و يک تساوي دست يافته و با چهار امتياز در جايگاه هشتم جدول قرار دارد.

* ماشين‌سازي تبريز - گل‌گهر سيرجان
جدال جوان‌ترين و مسن‌ترين مربي ليگ در تبريز. وحيد بياتلو که با تنها 32 سال سن جوان‌ترين مربي ليگ محسوب مي‌شود، حالا در هفته چهارم آزموني سخت برابر امير قلعه‌نويي مسن‌ترين و در عين حال پُرافتخارترين مربي حال حاضر ليگ دارد. ماشين‌سازي که در سه هفته گذشته نتايج مطلوبي کسب نکرده و هفته گذشته نيز مقابل استقلال شکست خورد، در خانه به مصاف تيمي خواهد رفت که برخلاف تبريزي‌ها شگفتي‌ساز ليگ بودند و با هفت امتياز در صدر جدول ليگ قرار دارند. 
* فولاد خوزستان - آلومينيوم اراک
ديدار خانگي با آلومينيوم شايد بهترين فرصت براي نکونام و تيمش باشد که با کسب سه امتياز بتوانند جايگاه‌شان در جدول رده‌بندي را ارتقا بدهند. فولادي‌ها که در سه هفته قبل شکستي را تجربه نکردند، هفته گذشته هم اين فرصت را داشتند تا برابر گل‌گهر به پيروزي برسند، اما هدر رفتن ضربه پنالتي ساسان انصاري در ثانيه‌هاي پاياني باعث شد تا دو امتياز ارزشمند از دست شاگردان نکونام برود.
 در سوي مقابل اما رسول‌ خطيبي و تيمش به هيچ وجه شرايط مناسبي ندارند و پس از حواشي دو هفته ابتدايي، به نظر مي‌رسد هنوز اين تيم به هماهنگي لازم نرسيده است. تيمي که در روزهاي آخر نقل‌وانتقالات بسته شد و شايد براي رسيدن به شرايط ايده‌آل به چند هفته ديگر نياز داشته باشد. آلومينيوم اراک با يک امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
برنامه ديدارهاي هفته چهارم ليگ برتر فوتبال به شرح زير است:
دوشنبه 10 آذر ماه
* فولاد خوزستان - آلومينيوم اراک، ساعت 16:35
داور وسط: ميثم حيدري، کمک‌ها: قهرمان نجفي، صادق رستمي و علي ابراهيمي
* ماشين سازي تبريز - گل گهرسيرجان، ساعت 16:30
داور وسط: کميل غلامي، کمک‌ها: عباس پورحيدري، علي رعيت و اميرسامان سلطاني
* پرسپوليس تهران - شهر خودروي مشهد، ساعت 16:15

داور وسط: رضا کرمانشاهي، کمک‌ها: علي ميرزابيگي، محمدرضا مديرروستا و محمد حسين ترابيان
سه‌شنبه 11 آذر ماه
* سپاهان اصفهان - سايپاي تهران، ساعت 16:20
داور وسط: حسين زياري، کمک‌ها: علي رضا مرادي، اميد افخمي و ابوالفضل گرجي
* صنعت نفت آبادان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 16:40
داور وسط: سيدوحيد کاظمي، کمک‌ها: محمدعلي پورمتقي، اسماعيل احمدي و حسين زماني
* پيکان تهران - استقلال تهران، ساعت 16:15
داور وسط: مهدي سيدعلي، کمک‌ها: سعيد قاسمي، حسين گلشني و سعيد رحيمي مقدم
* نساجي مازندران - نفت مسجدسليمان، ساعت 16:10

داور وسط: روح الله شريفي، کمک‌ها: ميلاد قاسمي، حميدرضا افشون و کيوان علي محمدي
چهارشنبه 12 آذر ماه
* مس رفسنجان - تراکتور تبريز، ساعت 16:10
داور وسط: محمدرضا تارخ، کمک‌ها: محمد هاشمي‌نسب، نجف پناهي و احمد مرشدي


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد