برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش سولسشر به کامبک منچستر‌یونایتد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش سولسشر به کامبک منچستر‌یونایتد

ورزش 3/ اوله گنار سولسشر، سرمربي منچستريونايتد بعد از پيروزي دشوار اين تيم مقابل ساوتهمپتون از عملکرد ادينسون کاواني تمجيد کرد.
منچستريونايتد امروز در مسابقه اي که ابتدا با دو گل از ساوتهمپتون عقب افتاده بود نهايتاً موفق شد به لطف درخشش خريد جديد خود يعني ادينسون کاواني و دو گلي که به ثمر رساند به پيروزي 3-2 دست پيدا کند تا شاگردان اوله گنار سولسشر به سه امتياز بسيار مهم دست يافته باشند.
سولسشر در پايان بازي درباره سختي پيروزي امروز برابر ساوتهمپتون گفت: " اين يکي از چيزهايي است که وقتي شما برنده مي‌شويد اهميت چنداني ندارد. من حتي هنگامي که بازي 2-2 شد هم بسيار به عملکرد بازيکنان افتخار کردم چرا که ما خيلي خوب کار کرديم. اين تيم بهتر و بهتر مي‌شود و اين همان چيزي است که من به دنبالش هستم. از طرفي ما به لحاظ بدني نيز کاملا آماده هستيم."
سولسشر همچنين در تمجيد از ادينسون کاواني گفت: " البته که او تاثير بسيار خوبي روي تيم دارد. او يک شماره 9 محسوب مي شود که مي خواهد بين پست ها حرکت کند و من بسيار از او راضي هستم. او در زمين تمرين، در رختکن و زمان وعده هاي غذايي بسيار دقيق است. او مي داند که بايد چه وعده هاي غذايي مصرف کند و اينکه چقدر مي خواهد پيشرفت کند. کار او در بازي امروز فوق العاده بود و عالي عمل کرد."

سولسشر همچنين در مورد مصدوميت داويد دخيا و جايگزيني دين هندرسون نيز گفت: " بياييد کمي وضعيت داويد دخيا را بررسي کنيم و اميدوار باشيم که او براي چهارشنبه شب آماده باشد اما من در اين مورد مطمئن نيستم. هرچند که دين هم بسيار خوب بازي کرد. او دروازه‌باني است که به رهبري کردن عادت کرده است و همواره مي‌خواهد تيم را سازماندهي کنند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره