logo

واکنش ادینسون کاوانی به اتهام بزرگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش ادینسون کاوانی به اتهام بزرگ

ورزش 3/ ادينسون کاواني با انتشار بيانيه اي به حواشي اخير و تهمت ها عليه او بابت بحث نژادپرستي واکنش نشان داد.
ادينسون کاواني که در نقل و انتقالات تابستاني و پس از کش و قوس‌هاي فراوان نهايتاً به منچستر يونايتد پيوست، روز گذشته در جريان بازي اين تيم مقابل ساوتهمپتون عملکرد فوق العاده اي ارائه داد و با به ثمر رساندن دو گل، بازگشت شياطين سرخ به بازي و سه امتياز ارزشمند براي اين تيم را رقم زد.
اما عملکرد خيره کننده مهاجم اروگوئه اي تحت تاثير يک استوري در صفحه اينستاگرامش قرار گرفت؛ جايي که او در پاسخ به به يکي از دوستانش از کلمه‌اي اسپانيايي استفاده کرده که بار نژادي دارد.
کاواني در پاسخ به پيام تبريک که ظاهراً از سوي يکي از دوستانش براي او ارسال شده بود در اينستاگرام خود نوشت: " گراسياس نگريتو". اين کلمه که ارجاع نژادي دارد اگر مستقيماً و به شکل تحت الفظي ترجمه شود معنايش " متشکرم سياه" خواهد بود.
اکنون بعد از گذشت چند ساعت از اين اتفاق، کاواني با انتشار بيانيه اي به اين موضوع واکنش نشان داده است. در بيانيه ستاره اروگوئه‌اي منچستريونايتد پيرامون اين موضوع آمده است: " پيامي که بعد از بازي روز يکشنبه ارسال کردم تحت عنوان يک سلام و احترام دوستانه به يک رفيق بود و از وي به خاطر تبريک بعد از بازي تشکر کردم.
اين که بخواهم باعث آزار و اذيت کسي شوم آخرين کاري است که مي‌خواستم انجام بدهم. من کاملاً با نژادپرستي مخالفم و بلافاصله بعد از اين که ديدم تفسير هاي زيادي از اين پيام شده، آن را حذف کردم. مايلم صميمانه از اين بابت عذرخواهي کنم."


همچنين باشگاه منچستريونايتد نيز بيانيه‌ي در اين باره منتشر کرده است: " بر ما روشن است که هيچ سوء قصدي در پيام ادينسون کاواني وجود نداشته است و بلافاصله بعد از متوجه شدن سوء تفسيرها در اين باره، پيام را حذف کرد. ادينسون به خاطر هر تخلف غيرعمدي که به وجود آمده عذرخواهي کرده است. منچستر يونايتد و همه بازيکنان ما کاملاً به مبارزه با نژادپرستي متعهد هستند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد