برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

داور نباید با بازیکن پرسپولیس خوش‌وبش می‌کرد

منبع
طرفداري
بروزرسانی
داور نباید با بازیکن پرسپولیس خوش‌وبش می‌کرد

طرفداري/ کارشناس داوري فوتبال ايران پس از پايان ديدار دو تيم پرسپوليس و شهرخودرو به تشريح دقايق بحث برانگيز پرداخت. 
علي خسروي، کارشناس داوري فوتبال ايران پس از تشريح صحنه هاي نيمه اول، درباره قضاوت رضا کرمانشاهي در نيمه دوم ديدار مهم امروز يعني بازي دو تيم پرسپوليس و شهرخودرو در گفتگويي با خبرنگار ما گفت:
 نيمه دوم ديدار امروز همان چند موقعيت بحث برانگيز داوري در نيمه اول را هم نداشت. 
او ادامه داد:
 البته بايد درباره داوري اين ديدار گفت که کرمانشاهي در مجموع توانست بازي را به خوبي مديريت کند و قضاوت خوبي از خود به جا بگذارد. او نسبت به بازيکنان خوب دويد و کم نياورد و در مواقعي که لازم بود داور بازي را متوقف کند ايشان بازي را نگه داشت، مواقعي که بايد دست به کارت مي شد اين اتفاق افتاد. صحنه خاصي در محوطه جريمه ايجاد نشد که جاي بررسي باشد. آفسايد قابل بحث اتفاق نيفتاد. پرخاشگري در زمين نبود و در مجموع مي توان گفت يک بازي کاملا منصفانه انجام شد. 
خسروي درباره صحنه خاصي در پايان بازي گفت:

 تنها در آخر بازي يک صحنه اتفاق افتاد که از نظر من ايرادي ندارد اما با توجه به اعتراض هايي که برخي مربيان به اين صحنه ها مي کنند بايد درباره آن چيزي بگوييم. 
او ادامه داد:
 در آخر بازي که سوت داور بازي به صدا درآمد کنعاني زادگان به سوي داور رفت و به او خسته نباشيد گفت و در اين ميان خوش و بشي هم صورت گرفت. در ميانه بازي خوش و بش ايرادي ندارد حتي خود من هم خيلي از اين مورد استفاده مي کردم اما در پايان بازي ممکن است باعث ايجاد شائبه هايي شود به اين دليل بايد بگويم اين رفتار زياد جالب نبود. اميدوارم رضا کرمانشاهي به حرف من گوش دهد و ديگر اين کار را نکند. 
کارشناس داوري فوتبال ايران در اين باره گفت:
 ممکن است در اين باره بگويند که حتما داور هم از نتيجه به دست آمده راضي است که با بازيکن حريف خوش و بش مي کند. البته در اين مورد همه مي دانند رضا کرمانشاهي از داوران خوش اخلاق فوتبال ايران است. البته اين را نيز مي توان گفت رفتار مربيان دو تيم فوق العاده بود هر چند مهدي رحمتي کنار خط نبود اما انصافا هيچ مورد منفي از کادر فني دو تيم ديده نشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره