logo

استقلال در وسط زمین لَنگ می‌زند

منبع
فارس
بروزرسانی
استقلال در وسط زمین لَنگ می‌زند

فارس/ پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت:‌ استقلال هافبک وسط خوب ندارد و مقابل پيکان هم ثابت شد در اين منطقه از زمين لَنگ مي زند
سعيد مراغه چيان درباره تساوي بدون گل استقلال مقابل پيکان در هفته چهارم ليگ برتر اظهار داشت: در روزهاي اخير گفته ام استقلال نياز به يک هافبک وسط خوب دارد. اين تيم را محمود فکري نبسته و اگر خودش تيم را تشکيل مي داد، صد در صد يک هافبک خوب جذب مي کرد.
وي افزود: پس از جدايي علي کريمي استقلال در مرکز ميدان لنگ مي زند زيرا فردي را در اختيار ندارد که در وسط زمين توپ را خوب به گردش دربياورد و خوب شوت بزند. البته در کل فوتبال ايران هافبک شوتزن کم داريم. فرشيد باقري هم يک شوت زد که خوب نبود. 
پيشکسوت تيم استقلال ادامه داد: در کل شاهد بازي خوبي نبوديم. پيکان خوب دفاع کرد و استقلال هم نتوانست از تک موقعيت هايش استفاه کند. بازي دلچسبي نديديم و توپ بيشتر در هوا جريان داشت و درگيري ها روي هوا بيشتر از زمين بود. کيفيت زمين ورزشگاه شهداي شهرقدس هم مناسب نبود و با توجه به اينکه استقلال فوتبال را روي زمين بازي مي کند، نفراتي مثل مهدي قائدي نتوانستند خودشان را نشان بدهند.
مراغه چيان درباره اينکه آيا استقلال با ادامه اين روند نتيجه گيري مي تواند جزو مدعيان اصلي قهرماني باشد، گفت: صد در صد استقلال امسال يکي از مدعيان اصلي قهرماني است و جز اين هم انتظاري نمي رود. ان شاءالله رفته رفته با شناخت بيشتر محمود فکري از بازيکنان تيم به وضعيت ايده آلي مي رسد و مي تواند نتايج خوبي بگيرد.
وي ادامه داد: البته در حال حاضر ساير تيم هاي مدعي ما هم چندان جالب بازي نمي کنند و کرونا شرايطي ايجاد کرده که تيم ها شکل واقعي خود را از دست بدهند. تماشاگر هم يکي از اصل هاي مهم فوتبال است. نبودن هوادار در ورزشگاه روي روحيه و شادابي بازيکنان تمام تيم ها هم تاثير گذاشته است. 

بازيکن اسبق استقلال درباره تاثير غيبت محمود فکري روي عملکرد اين تيم مقابل پيکان گفت:‌ صد در صد غيبت سرمربي تاثيرگذار است. بهترين سرمربيان جهان هم وقتي بيرون مي نشينند، نفر جانشين نمي تواند تمام تفکرات وي را به بازيکنان انتقال بدهد. البته صمد مرفاوي به دليل اينکه سال ها سرمربي بوده کارش را بلد است اما بودن فکري در بازي با پيکان مثمرثمر تر مي شد.
مراغه چيان تصريح کرد: غيبت شيخ دياباته هم در توقف استقلال مقابل پيکان تاثيرگذار بود و با توجه به قدرت سرزني و هوش اين بازيکن اگر مقابل پيکان بازي مي کرد مي توانست مانند هميشه به مهره اي کارساز و موثر براي استقلال تبديل شود.
وي درباره ديدار هفته آينده اين تيم مقابل صنعت نفت عنوان کرد: اعتقاد دارم صنعت نفت تيمي است که فوتبال را خوب بازي مي کند و بازيکنانش درک درستي از هم دارند. نبايد اين حريف را دست کم گرفت و اميدوارم بتواند نفت آبادان را شکست بدهد تا هواداران شاد باشند. البته خود طرفداران هم بايد صبر داشته باشند تا تيم شکل واقعي خود را پيدا کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره