برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بشار بعد از فینال آسیا از پرسپولیس می‌رود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بشار بعد از فینال آسیا از پرسپولیس می‌رود!

ورزش 3/ هافبک عراقي پرسپوليس با توجه به تعهدي که از مديران اين باشگاه دريافت کرده در پايان فينال ليگ قهرمانان آسيا از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.
بشار رسن که در پايان مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان با چالش بزرگي براي جدايي از پرسپوليس مواجه شده بود و در ادامه به شکلي عجيب به همکاري‌اش با اين تيم ادامه داد، اکنون تنها ۱۸ روز به پايان همکارش‌اش با اين باقي مانده است.
ماجرا از جايي شروع شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکيب سرخپوشان در ليگ قهرمانان آسيا در فصل جاري نقشي پررنگ در صعود شاگردان يحيي گل‌محمدي به فينال ايفا کند. در ادامه شايعات زيادي درباره توافق او با باشگاهي قطري شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زني زيادي مواجه کرد. در نهايت اما اين هافبک عراقي با حضور در باشگاه پرسپوليس توافق خود را براي ادامه همکاري اعلام کرد. اين همکاري از سوي مديرعامل وقت نيز تاييد شد و مهدي رسول‌پناه از اين اقدام خود به عنوان يک موفقيت بزرگ ياد کرد. 
با اين حال در همان مقطع هم شايعات زيادي در خصوص چگونگي همکاري و توافق طرفين شکل گرفت. با توجه به اينکه باشگاه قطري به دنبال پرداخت مبلغ قابل توجهي براي صدور رضايتنامه اين بازيکن بود، در نهايت اما رسول پناه و بشار رسن خبر از ادامه همکاري دادند تا هواداران را به آينده تيم خوش‌بين کنند. هر چند در همان مقطع شايعاتي نزديک به واقعيت از توافق طرفين براي صدور رضايتنامه در پايان نيم فصل و شايد بدبينانه‌تر بعد از فينال ليگ قهرمانان شکل گرفت.
اکنون اما برخي منابع از اتفاقي عجيب حول اين موضوع خبر مي‌دهند؛ باشگاه پرسپوليس با مديريت جعفر سميعي طي روزهاي اخير اقدام به بررسي قراردادها و تمديد با بازيکنان طبق نظر کادرفني داشته است. از جمله اقدام قابل توجه مديران جديد باشگاه مي‌توان به تمديد قرارداد مهدي عبدي، کمال کاميابي‌نيا، سيامک نعمتي و محمدحسين کنعاني‌زادگان طي روزهاي اخير اشاره کرد. مسيري که گفته مي‌شود همچنان ادامه خواهد يافت تا باشگاه نسبت به حفظ سرمايه‌هاي انساني خود اقدامي حرفه‌اي را دنبال کند. در اين رابطه اما اتفاق عجيب بعد از بررسي قرارداد بشار رسن شکل گرفته است. گفته مي‌شود بعد از اينکه موضوع تمديد قرارداد و بررسي آن توسط جعفر سميعي و تيم مديريتي‌اش در دستور کار قرار گرفت آنها متوجه يک فاجعه بزرگ در اين راه شده‌اند. در توافقي که با بشار رسن صورت گرفته، اين بازيکن قادر خواهد بود بلافاصله بعد از فينال آسيا - ۲۰۲۰ اين تيم را ترک کند! 
نکته عجيب اينکه تعهد و سند مربوط به اين توافق نيز در اختيار بشار رسن قرار گرفته و اکنون شوک بزرگي به باشگاه وارد کرده است. با اين حال طي ساعات اخير اقداماتي در راه بازنگري در خصوص اين قضيه و مذاکره با اين هافبک عراقي براي عبور از توافق قبلي در حال پيگيري است. 

فينال ليگ قهرمانان آسيا روز ۲۹ آذرماه در دوحه برگزار خواهد شد و با اين تفاسير از ادامه همکاري بشار رسن با پرسپوليس تنها ۱۷ روز ديگر باقي‌ مانده است.
نکته عجيب‌تر‌ اينجاست که اين دومين مرحله از اختلال در قرارداد با بشار رسن است. پيش از اين در دوره مديريت ايرج عرب هم اين باشگاه مدعي تمديد قرارداد با هافبک عراقي خود شده بود که در ادامه عليرغم تصويري که از لحظه تمديد قرارداد طرفين با حضور سيدجلال حسيني نيز منتشر شده بود، بشار منکر قضيه شد و مشخص شد که اين توافق کاملا صوري و براي فرار از هجمه‌ها بوده است. از سوي ديگر اکنون رسول‌پناه نيز در اقدامي تقريبا مشابه با اعلام توافق با بشار براي ادامه همکاري، اکنون اما مشخص شده که اين توافق شايد عجيب و تاريخي تنها براي حضور در فينال بوده و هافبک عراقي سرخ‌ها به زودي قادر خواهد بود از جمع شاگردان يحيي گل‌محمدي جدا شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره