برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

این تیم یکی از خطرناک‌ترین‌‌هاست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این تیم یکی از خطرناک‌ترین‌‌هاست

ورزش 3/ فرانک لمپارد، سرمربي چلسي به از تمجيد مارچلو بيلسا و ليدزيونايتد پرداخت.
عملکرد درخشان چلسي در هفته هاي اخير باعث صعود اين تيم به رتبه هاي بالاي جدول و تبديل شدن آنها به يکي از مدعيان کسب عنوان قهرماني شده است. فرانک لمپارد در آستانه ديدار مقابل ليدزيونايتد مدعي شد از اهميت اين ديدار براي هواداران آگاه است و چلسي باز هم در ادامه راه مي تواند پيشرفت کند.

بازگشت هواداران به استاديوم ها: "سوال خوبي است، اما اگر بعضي از باشگاه ها نتوانند حمايت هواداران خود را داشته باشند اين جاي تاسف دارد. هواداران مي توانند در بازي هاي خانگي با حمايت از ما کمک کنند. هواداران مي توانند بر فضاي بازي تاثير گذاشته و حامي چلسي باشند."
ديدار مقابل ليدزيونايتد: "از زماني که در چلسي بازي مي کردم نيز از رقابت اين دو تيم و اهميت اين ديدار براي هواداران آگاه بودم. براي ليدزيونايتد و مارچلو بيلسا احترام زيادي قائل هستم و مي دانم هواداران نسبت به اين موضوع چه احساسي دارند. چلسي و ليدز دو باشگاه بزرگ و با سابقه هستند، اما براي من سخت است که کاري کنم اين موضوع را تيمو ورنر، کاي هاورتز و ديگران که اظلاعي از تاريخ ندارند نيز درک کنند.
ما در حال حاضر عملکرد خوبي ارائه مي دهيم، اما مي توانيم از اين هم بهتر شويم. تجزيه و تحليل شرايط آسان نيست، اما آمار مي گويد ما موفق به ارسال پاس هاي فراوان بوده و مي توانيم در برابر تيم هاي بزرگ به گل برسيم. ما بايد در بهترين حالت مطلوب خود باشيم. ما نشانه هاي خوبي با ثبت کلين شيت هاي اخير نشان داده ايم، اما ليدز يکي از خطرناک ترين تيم هاي ليگ است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره