برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
ورزشی

علی کریمی: فوتبال دیگر به من نیاز ندارد

منبع
مهر
بروزرسانی
علی کریمی: فوتبال دیگر به من نیاز ندارد

مهر/ نامزد رياست فدراسيون فوتبال پس از آنکه نتوانست آراي لازم را کسب کند گفت: فوتبال ديگر به من نياز ندارد چرا که اگر نياز داشت امروز در مجمع راي مي آوردم.

علي کريمي در مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال ۹ راي کسب کرد و نتوانست به مرحله بعدي اين راي گيري راه پيدا کند و به همراه مصطفي آجورلو از مجمع خارج شد.
کريمي پس از اين اتفاق گفت: بعد از سال‌ها طبيعتاً شرايط براي حضور فوتبالي‌ها فراهم شد که بتوانيم در انتخابات شرکت کنيم اما نتيجه آنطور که مي‌خواستيم رقم نخورد.
وي ادامه داد: براي رئيس آينده فدراسيون آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم بتواند کارهاي اساسي براي اين فوتبال انجام دهد.
کريمي ادامه داد: از ابتدا هم مي‌دانستيم که در اين مجمع چه اتفاقي رقم خواهد خورد. صرفاً براي اين حضور پيدا کردم که بعداً نگويند شرايط براي فوتبالي‌ها فراهم شد اما نيامدند. نتيجه انتخابات از قبل مشخص بود. از ۹ نفري که به من راي دادند تشکر مي‌کنم.
کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال ايران ادامه داد: اين مجمع نشان داد و مشخص کرد که فقط ۹ نفر مي‌خواستند شرايط فوتبال تغيير کند. اميدوارم رئيس آينده فدراسيون اين نفرات را اذيت نکنند و اجازه بدهند کارشان را انجام دهند.
علي کريمي در ادامه خاطرنشان کرد: آرايي که اعضاي مجمع دادند براي من قابل احترام است، اگر من هم جاي اعضاي مجمع بودم به هرکسي که دوست داشتم راي مي‌دادم. اين موضوع را به وجدان دوستان واگذار مي‌کنم و اميدوارم اعضاي مجمع پيش وجدانشان راحت باشند.
کريمي در مورد اينکه آيا اين مجمع هم مهندسي شده بود گفت: مهندسي را نمي دانم اما جا دارد روز مهندس را به مهندسين عزيز تبريک بگويم و برايشان آرزوي موفقيت کنم.
علي کريمي در پايان به اين پرسش که آيا همچنان در فوتبال حضور خواهد داشت و کار مربيگري خواهد کرد گفت: فوتبال ديگر نيازي به من ندارد چرا که اگر نياز داشت حتماً راي مي‌آوردم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره