برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برانکو: تا ۲۰۲۲ در عمان هستم

منبع
مهر
بروزرسانی

مهر/ سرمربي تيم ملي فوتبال عمان به خبر مذاکره‌اش با فدراسيون فوتبال ايران و قبول هدايت تيم ملي کشورمان واکنش نشان داد و گفت: تا سال ۲۰۲۲ با عمان قرارداد دارم.
تيم ملي فوتبال ايران در حالي خود را براي بازي‌هاي دور برگشت مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر آماده مي‌کند که خبرهايي پيرامون تغيير در رأس کادر فني ملي پوشان و حضور قريب الوقوع برانکو ايوانکوويچ مطرح شده است. گفته مي‌شود فدراسيون فوتبال قصد دارد در پايان مرحله دوم انتخابي جام جهاني ۲۰۲۲ و انتخابي جام ملت‌هاي ۲۰۲۳ برانکو را به خدمت بگيرد.
اين در حالي است که برانکو ضمن رد خبر مذاکره‌اش با فدراسيون فوتبال، از ادامه کارش در عمان خبر داد.
برانکو درباره شايعه پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران به وي براي حضور در تيم ملي تصريح کرد: اصلاً! به هيچ وجه با هيچکس در ايران راجع به اين موضوع صحبت و مذاکره نکرده‌ام.
برانکو ادامه داد: من تا پايان ۲۰۲۲ در عمان خواهم ماند و سرمربي تيم ملي اين کشور هستم.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد: کارم را با اشتياق و براي يک هدف فوتبالي مهم در عمان ادامه مي‌دهم و تمرکزم را روي حرف‌ها و شايعات نمي‌گذارم. من تعهد دارم و وظايف خودم را مي‌شناسم.

برانکو که سابقه حضور در پرسپوليس را هم دارد و بين هواداران اين تيم به واسطه چند قهرماني محبوب است، در خصوص اين تيم هم به يک جمله بسنده کرد و گفت: هميشه بهترين‌ها را براي پرسپوليس آرزو مي‌کنم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره