نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

به‌یاد گلبرگ مغرور و کلاغ‌های‌ قیل و قال پرست

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ دهمين سالگرد درگذشت ناصر حجازي با حضور جمعي از هواداران و ستاره‌ها سرشناس فوتبال ايران برگزار شد.

به گزارش خبر ورزشي، امروز دوم خرداد سالروز درگذشت ناصر حجازي اسطوره فوتبال ايران و استقلال است. او در سال 90 و پس از تحمل بيماري دارفاني را وداع گفت. صبح امروز جمعي از هواداران استقلال و پيشکسوتان اين تيم با حضور در بهشت زهرا ياد اين اسطوره فوتبال را زنده نگه داشتند. 
گفتني است، سعيد رمضاني، مهدي فنوني زاده؛ سيدمهدي رحمتي، اصغر حاجيلو، منصور رشيدي، پيروز قرباني و ... ديگر پيشکسوتان استقلال در بهشت زهرا حضور داشتند با گل هايي قرمز سنگ مزار حجازي و پورحيدري را قرمزپوش کردند.

يک دهه از پرواز عقاب آبي‌ها در آسمان گذشت
امروز دهمين سالگرد درگذشت ناصر حجازي اسطوره باشگاه استقلال است. 
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان، دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۰ بود که ناصر حجازي، اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال کشورمان سر انجام در  ساعت ۱۰:۵۵ صبح، در بيمارستان کسري در تهران درگذشت.
خبري که به يک باره همه را در شوک فرو برد. هنوز هم تاريخ ۲ خرداد براي همه ناراحت کننده است، زيرا در اين روز اسطوره‌اي از فوتبال ايران آسماني شد که داراي محبوبيت زيادي بود.
‌نمي‌خواهيم ببينيم که ناصر حجازي چه افتخاراتي براي فوتبال ما به دست آورده است  و چه رزومه‌اي در کارنامه خود ثبت کرده، چرا که بار‌ها اين موضوعات بحث و بيان شده و تکرار مکررات خواهد بود. بايد گفت که حجازي را فراموش نکرده ايم و هنوز هم ۲ خرداد يک روز تلخ براي جامعه فوتبال کشورمان محسوب مي‌شود.
ياد و خاطره ناصر حجازي هميشه در قلب‌هاي فوتبال دوستان زنده است. محبوبيت حجازي آبي و قرمز نداشت و همه او را دوست داشتند. هنوز هم وقتي دروازه بانان حال حاضر استقلال را عقاب خطاب مي کنند، هواداران آبي ياد ناصر خان معروفشان مي افتند.


شايد زيباترين ياد و خاطره‌اي که از حجازي به يادگار مانده است اين بيت شعر باشد: «من آن گلبرگ مغرورم که مي‌ميرم ز بي آبي، ولي با خفت و خواري پي شبنم نمي‌گردم»
امروز جاي آبي مرد حسابي خاليست...
خدايش بيامرزد.. روحش شاد...


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره