برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همدانی: مدیران استقلال با انگیزه دیده شدن در رسانه ملی حضور دارند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
همدانی: مدیران استقلال با انگیزه دیده شدن در رسانه ملی حضور دارند

تسنيم/ پيشکسوت تيم فوتبال استقلال از وزير ورزش و جوانان خواست فکر اساسي براي مديريت آبي‌پوشان کرده و افراد دلسوز را انتخاب کند.
ستار همداني درباره حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا با شکست مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: چه چيزي کاشته‌ايم که بخواهيم درو کنيم؟ برخلاف الهلال که علاوه بر حفظ بازيکنان فصل گذشته، چند مهره سرشناس به تيمش اضافه کرد، بسياري از بازيکنان را از دست داديم. هيچ برنامه‌اي براي موفقيت در اين بازي نداشتيم. براي موفقيت برنامه لازم است که نداريم.
وي در مورد اينکه استقلال براي فصل آينده چه راهکاري بايد بينديشد، تصريح کرد: استراتژي يک مدير مهم است، در باشگاه استقلال ثبات مديريت وجود ندارد. اگر ثبات باشد برنامه‌ها و استراتژي‌ها مي‌تواند خودش را نشان دهد. اولين کاري که بايد در استقلال انجام شود انتخاب مديران دلسوز با افکار درست است. اگر مي‌خواهيم استقلالي که بزرگ بوده را، به جايگاه قبلي‌اش بازگردانيم، بايد مشکلات را ريشه‌اي حل کنيم.
همداني در خصوص انتقادها از اظهارات ناصر فريادشيران، معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر، گفت: هر کسي جايگاه خاص خودش را دارد و آنها براي ما قابل احترام هستند. باشگاه بزرگي مثل استقلال که اين همه افتخار و هوادار دارد؛ مدير، مربي و بازيکن بزرگ مي‌خواهد. اينکه دوستان براي ديده شدن خود دنبال منافع‌شان هستند از کوچکي آنها است. افرادي که اينها را انتخاب کردند به هوادار و استقلال خيانت کردند. در گذشته شاهد بوديم که دو نفر از اعضاي هيئت مديره استقلال در رسانه ملي بحث و جدل مي‌کردند. اين از بي‌عرضگي آنها است که بحث‌ها را به رسانه ملي مي‌کشانند. چه چيزي باعث ايجاد انگيزه براي حضور مديران در رسانه ملي مي‌شود؟ آيا غير از ديده شدن است؟ مديران فعلي استقلال از چه چيزي دفاع مي‌کنند؛ از عملکرد ضعيف‌شان؟

پيشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات محمود فکري عليه فرهاد مجيدي گفت: شايد در زمان فکري مسائلي اتفاق افتاد که از آنها دلگير است، اما اينها مسائل درون خانوادگي است و نبايد به آن دامن بزنيم.
وي با اشاره به توهين يک هوادار به پرويز مظلومي، عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در فرودگاه گفت: رفتارهاي خود ما شايد باعث جريحه‌دار شدن مردم شود. ممکن است پشت هر مسئله‌اي هر اتفاقي بيفتد، اما هيچ‌وقت اين توهين‌ها خوشحال کننده نيست. دوست نداريم پيشکسوتي که يک روز هم در استقلال بوده مورد توهين قرار بگيرد، چه برسد به پرويز مظلومي.
همداني در مورد درخواست هواداران استقلال از حميد سجادي، وزارت ورزش و جوانان براي تغييرات در مديريت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقاي سجادي بايد ريشه‌اي اين موضوعات را حل کند. مديران استقلال در سه، چهار سال گذشته در خور نام استقلال نبودند. به عنوان عضو کوچک از خانواده بزرگ استقلال به سجادي که خاک خورده ورزش است، توصيه مي‌کنم فکر اساسي کرده و انديشه اصلاحي براي ساختار باشگاه استقلال داشته باشد. اينطور نباشد که سرپوش بگذارند و مقطعي نگاه کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره