نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
ورزشی

نیمار، آشوب تمام عیار یک نابغه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نیمار، آشوب تمام عیار یک نابغه

آخرین خبر/ شاید بهترین توصیف از نیمار را دیوید بکام فوق‌ستاره تیم ملی انگلستان گفته باشد: «نیمار هر کاری می‌کند سرگرم‌کننده است، از بازی با توپ تا موهایش». نیمار یک فوتبالیست خاص است، کسی‌ که به سبک ستاره‌های چند دهه قبل بازی می‌کند، تکنیکی، چشم‌نواز، بداخلاق، با ژست‌های زیاد و غلت‌زدن زیاد بعد از هر خطایی که رویش می‌شود. تاکتیک‌پذیری کمی دارد. اما فقط این چیزها او را خاص نمی‌کند. نیمار می‌تواند به‌خوبی امباپه در نوک حمله بازی کند و تمام‌کننده باشد. می‌تواند به‌ خوبی زیدان با دو پا بازی کند و در پست بازی‌ساز پشت مهاجم نوک و وینگرها قرار بگیرد. می‌تواند مثل مسی و کریس رونالدو مهاجم کناری باشد یا مثل خیلی‌های دیگر یک وینگر. چند نفر را می‌شناسید که بتواند با دو پا بازی کند، دریبل بزند، شوت‌زنی کند و تماشاگر را از تماشای فوتبالش سیراب کند؟

البته نیمار بهینه بازی نمی‌کند. حرکات اضافه دارد. نگاه شیطنت‌آمیز و ژست‌های عجیبش باعث شده حتی در 30 سالگی هم شمایل یک رهبر را داخل زمین نداشته باشد. انگار بزرگ نشده و همان بازیکن جوان و پرحاشیه‌ای است که بعد از هر درگیری کاندیدای گرفتن کارت قرمز بود. خیلی وقت‌ها مربیان یک بازیکن خشن را می‌گذاشتند تا اعصاب نیمار را خُرد کند. اما حالا پسرک خوش‌استایل برزیل با ریشی که گذاشته، مدل موی ساده و شیکش می‌خواهد بگوید از عصیانش کم شده. اما هنوز او یک آشوب تمام عیار است. هم روی دروازه حریف هم برای مستطیل سبز. در شروع هر بازی با ژست جالبش روی سکوها دنبال نامزدش می‌گردد. هنگام بازی می‌خواهد با کارهای فانتزی ژن آمریکای جنوبی‌اش را به رخ بکشد. اگر مسی برای تیم و رونالدو برای رکوردها بازی می‌کنند، برای نیمار نمایش چشم‌نواز و فانتزی مهم‌تر از گلزنی و بُرد است. اگر بخواهد بین یک پاس معمولی و موثر، و یک پاس با پشت پا که ریسک لو رفتن دارد یکی را انتخاب کند، ترجیح می‌دهد با پشت پا بازی کند اما متفاوت باشد. مسی، امباپه، بکهام و خود نیمار در مستند «نیمار، آشوب تمام عیار» از مسیر او برای موفقیت و ویژگی‌های بازی‌اش می‌گویند. اگر هنگام بازی برزیل و کره‌جنوبی، از آن پنالتی مطمئن و جالبی که نیمار زد به وجد آمده‌اید حتماً با دیدن این مستند دلایل بیشتری برای لذت بردن از سبک بازی و شخصیت نیمار خواهید داشت.

>>> تماشای رایگان مستند با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید