برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مسابقه‌‌ای برای انتخاب بهترین کوهنورد جهان با آدرنالین محض

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مسابقه‌‌ای برای انتخاب بهترین کوهنورد جهان با آدرنالین محض

آخرین خبر/ عبور از چالش‌‌های سخت و نفس‌‌گیر که جرئت و توانمندی می‌‌خواهد کار هر کوهنورد و صخره‌‌نوردی نیست. برای انتخاب بهترین آن‌‌ها چند چالش در مسابقه «صعود» تعریف شده تا مشخص شود تاج پادشاهی در این رشته بر سر کدام ورزشکار گذاشته می‌‌شود. این مسابقه در قالب یک ریالیتی‌‌شو برگزار می‌‌شود. ریالیتی‌‌شو در جهان ژانر جذابی است که مخاطبان زیادی دارد و فرصت ساخت یک مسابقه مستند و تماشایی را فراهم می‌‌کند.

نمونه‌‌های ساده و تکراری ریالیتی‌‌شو در کشور ما مسابقه‌‌هایی مثل «رالی ایرانی» و «شام ایرانی» هستند. اما در «صعود» پای جان انسان‌‌ها در میان است. آن‌‌هم حین انجام چالش‌‌های دشوار در لوکیشن‌‌هایی به شدت تماشایی که هرچه‌‌قدر برای ما چشم‌‌نواز هستند برای شرکت‌‌کنندگان ترسناک و مخوف هستند. نکته جالب این مسابقه حضور «جیسون موموآ» بازیگر مطرح هالیوود است که بیشتر او را با حضور در سریال «بازی تاج و تخت» و البته ایفای نقش به‌‌عنوان «آکوامن» در سری لیگ عدالت می‌‌شناسیم که به‌‌نوعی در این مسابقه راوی و شرکت‌‌کننده است تا جذابیت کار بالا برود. این مسابقه زیبا که در دیدنی‌‌ترین نقاط دنیا ضبط شده را از لینک زیر ببینید تا آدرنالین محض ترشح کنید.

>>> تماشای مسابقه با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

    

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar