برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

توهین بی‌‌‌سابقه مربی وستهام به رچموند و بازیکنانش

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
توهین بی‌‌‌سابقه مربی وستهام به رچموند و بازیکنانش

آخرین خبر/ مربی تازه تیم لیگ برتری وستهام مقابل دوربین‌‌‌ها قرار گرفت، خبرنگاری از او پرسید به‌‌‌نظر چرا همه فکر می‌‌‌کنند رقیب آن‌‌‌ها یعنی «رچموند» در لیگ برتر جزیره بیستم می‌‌‌شود؟ او جواب داد: «چون رتبه بیست و یکم وجود ندارد»! بعد هم نوع تمرینات حریف را با فاضلاب مقایسه کرد. البته حتماً می‌‌‌دانید این اتفاقات خبری نیست، بلکه بخش کوتاهی از اپیزود اول فصل سوم فوتبالی‌‌‌ترین سریال تاریخ یعنی «تد لاسو» بود که به تازگی پخش شده است. داستان تد لاسو به نوعی جعبه سیاه لیگ جذاب انگلستان است، جایی که سرمایه‌‌‌گذاران پولدار به‌‌‌عنوان مالکان تیم‌‌‌ها، رسانه‌‌‌ها به‌‌‌عنوان هیجان دهنده به این کارزار جذاب و مردم به عنوان سرسخت‌‌‌ترین و خشن‌‌‌ترین هواداران فوتبال، در کنار بازیکنان داخل مستطیل سبز، عناصر مهم جذاب‌‌‌ترین لیگ فوتبال دنیا هستند که حالا یک سریال کمدی اما جذاب و پرمعنا حول آن ساخته شده یعنی «تد لاسو» که بعد از مدت‌‌‌ها فصل سومش شروع شد. (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

داستانش از چه قراره؟

سریال درباره یک مربی فوتبال است که به‌‌‌جای تمرکز روی تاکتیک‌‌‌های فوتبالی، با باور به کار تیمی، رفاقت و یافتن معنا در هرکاری می‌‌‌خواهد بهترین‌‌‌ها را رقم بزند اما گاهی اوقات بدجوری گند می‌‌‌زند. سریال محبوبیت ویژه‌‌‌ای بین فوتبالی‌‌‌ها مثل خوزه مورینیو و کونته دارد، حتی تیری آنری و گری لینه‌‌‌کر در آن بازی کردند و بسیاری از شخصیت‌‌‌ها و موقعیت‌‌‌هایش از لیگ برتر انگلستان الهام گرفته شده است. اگر هنوز فصل اول و دومش را تماشا نکرده‌‌‌اید این تعطیلات فرصت خوبی است تا بدون نیاز به خرید اشتراک، با اینترنت تلفن همراه (حجم مصرفی تمام بهاء) این سریال را تماشا کنید و لذت ببرید. هر فصل چند قسمت کوتاه دارد و زمان‌‌‌بر هم نیست. پیش بینی می‌‌‌شود فصل سوم که به تازگی پخش شده فصل آخر این سریال جذاب باشد.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره