نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بوکاجونیورز، از مارادونای کبیر تا کارلوس تِوز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بوکاجونیورز، از مارادونای کبیر تا کارلوس تِوز

آخرین خبر/ بوکا جونیورز آرژانتین محرمانه‌هایی دارد که به احتمال زیاد از آن‌ها بی‌خبرید. راستش فوتبالی‌ها لیگ با کیفیت انگلستان را دنبال می‌کنند، طرفدار رقابت رئال و بارسا هستند، نظم لیگ و فوتبال آلمان را تحسین می‌کنند و وقتی پای تیم‌های ملی وسط باشد بیشتر مواقع طرفدار برزیل هستند، اما همه می‌دانند شور عجیب فوتبال جایی دور در آرژانتین جریان جدی دارد، در رقابت محض و جنون آمیز بوکاجونیورز و ریورپلاته.

لیگ برتر آرژانتین یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین سوپرکلاسیکوهای دنیا را دارد؛ طوری‌که ورزشی نویسان می‌گویند تماشای دیدار بوکا و ریورپلاته یکی از 50 کاری است که باید قبل از مرگ انجام داد. بوکا پرطرفدارترین تیم آرژانتین است، جایی که از آن مارادونای کبیر به دنیای فوتبال معرفی شد. بعدها هم فوق‌ستاره‌هایی مثل گابریل باتیستوتا، ریکلمه و این اواخر کارلوس توز جهانی شدند. این تیم با 34 قهرمانی در ادوار مختلف لیگ برتر آرژانتین شور فوتبال را در این کشور ایجاد کرده؛ طوری‌که هوادارانش در سرود حین بازی می‌خوانند برای قهرمانی در لیبرتادورس باید تمام قلب و روحت را بدهی. دیوارهای شهر پر است از نقاشی دیواری ستاره‌های تیم. با این حساب هرچه‌قدر هم لیگ آرژانتین زیر ذره‌بین رسانه‌ها نباشد اما نمی‌توان این شور عجیب فوتبال بین مردم آرژانتین و هواداران بوکا را نادیده گرفت. شوری که گاهی تبدیل به دشمنی عجیب و عمیق با رقیب و هوادارانش می‌شود. مردم این شهر فوتبال را با بوکا زندگی می‌کنند. پس عجیب نیست که پتلفرم جهانی نتفلیکس سرمایه‌گذاری کند برای ساخت مستند «محرمانه: بوکا جونیورز»، مستندی با حضور قهرمانان قدیمی و جدید این تیم، کادر فنی و هواداران، تا از پشت صحنه تلاش جمعی و پرشورشان برای همیشه قهرمان بودن بگویند. تماشای این مستند باعث حسادت فوتبالی‌ها خواهد شد. برای این‌که خیلی وقت است فوتبال در کشور ما این‌چنین عمومی و ریشه‌دار بین مردم نیست. برای تماشای این مستند جذاب می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> تماشای مستند «محرمانه: بوکا جونیورز» با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره