نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
ورزشی

علاقه‌مندان به هنرهای رزمی این پیشنهاد را از دست ندهند!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
علاقه‌مندان به هنرهای رزمی این پیشنهاد را از دست ندهند!

آخرین خبر/ گاهی برای فرار از خستگی‌های روزمره، خبرهای بد، مشکلات اقتصادی و دردسرهای زندگی، هیچ‌چیز بهتر از تماشای یک فیلم رزمی نیست، فیلمی که حال وهوای روزهای کودکی و نوجوانی را تداعی کند؛ روزهایی که با دیدن فیلم‌های اکشن و رزمی به وجد می‌آمدیم و با بچه‌های محل یا فامیل می‌ریختیم سرهمدیگر. (برای تماشای یک فیلم رزمی جالب کلیک کنید)

به‌یاد روزهایی که جوگیر می‌شدیم

هربار که مدرسه یا مسجد یک فیلم بروس‌لی یا جکی‌چان پخش می‌کرد چنان همذات پنداری می‌کردیم که چند تا دست و پای شکسته و زخمی روی دست‌مان می‌ماند. اما حالا دیگر با دیدن فیلم‌ها جوگیر هم نمی‌شویم. تلویزیون هم بیشتر اوقات چیزی ندارد که کمی ما را سرحال بیاورد و حال ذهن‌مان را خوب کند. پس چه‌عالی که بزنیم توی کار تماشای اکشن و رزمی. فیلم‌هایی که جدی نیستند، پر از خالی‌بندی اما تماشایی. «مشت انتقام» یکی از این آثار است؛ یک اکشن شرقی با تمام مولفه‌های این سینما اما به‌روزتر. داستان درباره یک سرآشپز جوان چینی است که در آمریکا کار می‌کند و درگیر یک ماجرای عجیب می‌شود که پای مسائل باستانی و ماورایی در آن درمیان است. (برای تماشا کلیک کنید

چرا ببینیم؟

فیلم داستان ساده‌ای دارد که بستر بروز صحنه‌های اکشن است. اکشنی از جنس سینمای چین و هنگ کنگ که بیشتر مبتنی بر مبارزه‌های خالص و تن –به تن است. در این فیلم خبری از طناب‌های مخفی جامپینگ و حقه کروماکی نیست و می‌توانید یک اکشن باورپذیر و جذاب را تجربه کنید. خبر خوب این‌که دوبله فارسی اختصاصی فیلم کار شما را راحت کرده و ممیز کمی که فیلم دارد هیچ خللی در فهم داستان و ریتمش، و به‌خصوص جذابیت صحنه‌های اکشن ایجاد نکرده؛ پس ببینید و لذت ببرید. 

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






  

       
.

.

.

.

.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره